Management-Assistant

Accent Jobs

  • Sint-Stevens-Woluwe, Vlaams Brabant
  • € 2.800-3.500 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Wij bieden jouWat bieden wij?Fulltime contract (40u/week) + 12 ADV-dagenJaarlijks verlof in overleg met je team, verplicht 2 weken op te nemen tussen juni en septemberSalaris: €2.800 tot €3.500 bruto
Firmawagen en tankkaart zijn bespreekbaar, bruto verloning hieraan aangepastMaaltijd- & ecocheques, van 8 euro en 250 euro + hospitalisatieverzekeringKantoor nu in Zaventem, verhuis naar Haasrode in 2026 (60% kans) ( Op lange termijn hiermee rekening te houden )Geen thuiswerk, wel flexibele uren voor privé-afsprakenFamiliesfeer met maandelijkse meetings, verjaardagsbon, teambuildingsRuimte voor groei & opleidingenStart: eind augustus ( zaakvoerder terug uit verlof, voor opleiding en opstart te begeleiden )Waarom kiezen voor hen?
✅ Snelgroeiend, succesvol carrosserienetwerk met familiaal karakter
✅ Je krijgt vertrouwen & verantwoordelijkheid
✅ Je werkt samen mét, niet alleen vóór collega's
✅ Je bouwt een breed netwerk op in de automotive sector
✅ Mogelijkheid naar doorgroei sales na 5 jaar, of extra verantwoordelijkhedenExtralegale voordelenBedrijfswagenMaaltijdchequesVerlof / ADV dagenHospitalisatieverzekeringTankkaart / LaadkaartEcochequesVergoeding openbaar vervoerBereikbaarheid met openbaar vervoer Toon meerFunctieomschrijvingWil jij werken in een groeiend familiebedrijf? Ben je administratief sterk, zelfstandig én wil je deel uitmaken van een hecht team waar open communicatie en teamspirit centraal staan?
Dan ben jij de Management Assistant die wij zoeken!Als Management Assistant ben je de administratieve spil van het bedrijf. Jij neemt taken uit handen van het management en houdt de interne werking vlot draaiend.Wat ga je doen?Opvolgen en uitvoeren van boekhoudkundige taken zoals facturatie, rappels opvolgenOrganiseren van events & vergaderingen (incl. draaiboeken & notulen)Agendabeheer en voorbereiden / notuleren van meetingsOpmaken & verwerken van contracten, offertes en briefwisselingDatabasebeheer en administratie in ExcelOndersteuning bij projecten, zoals bestekken die binnenkomen van herstellers gaan nakijken met het factuurIn het begin start je met de facturatie te leren kennen en stapgewijs komen er extra taken bij.Jouw profielWie ben jij?Bachelor denkniveau (of gelijkwaardig door ervaring)Administratief sterk, nauwkeurig en proactiefZeer goede kennis Nederlands & Frans (Engels is een plus)Ervaring met facturatie en Office 365 (vooral Excel)Discreet, betrouwbaar en zelfstandigPositief, stressbestendig en communicatiefJe kan prioriteiten stellen en zelfstandig werken, zelf je dag invulling bepalenBedrijfsinformatieOnze klant beheert een netwerk van 38 carrosserieherstellers, gespecialiseerd in autoschade, smart repair en hagelschade.
Met 10 Pick-up & Delivery locaties in Vlaanderen en Brussel zijn ze referentie in kwaliteit en flexibiliteit.Bij hun vind je:
✅ Een familiale sfeer
✅ Open communicatie & teamspirit
✅ Aandacht voor work-life balance en persoonlijke groeiJe start maken in de automotive sector?
Solliciteer nu !Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.2800.00 - 3500.00 / maand16/7/2025,Vlaams BrabantAdministratieManagement assistantBediendeBediendeDag-Voltijds503840

Accent Jobs