
Administratief bediende
- Ninove, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je regelt alles van A tot Z voor de Belgische klanten zoals o.a. offertes opmaken, bestelbonnen verwerken, instaan voor verzendingen, plaatsingen en facturatie;
- Ervoor zorgen dat de planning vlot en foutloos verloopt inzake plaatsingen, herstellingen en onderhoud;
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vervoersdocumenten, het maken van paklijsten en facturatie (zowel nationaal als internationaal);
- Tot slot controleer je de goederen en kijk je de facturatie na.
- Je regelt alles van A tot Z voor de Belgische klanten zoals o.a. offertes opmaken, bestelbonnen verwerken, instaan voor verzendingen, plaatsingen en facturatie;
- Ervoor zorgen dat de planning vlot en foutloos verloopt inzake plaatsingen, herstellingen en onderhoud;
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vervoersdocumenten, het maken van paklijsten en facturatie (zowel nationaal als internationaal);
- Tot slot controleer je de goederen en kijk je de facturatie na.
- Je beheerst vlot Nederlands, Frans en Engels (zowel gesproken als geschreven) en kan je moeiteloos uitdrukken in deze talen;
- Bij voorkeur ben je in het bezit van een bachelordiploma maar heb je een relevante werkervaring achter de rug? Dan kom je ook zeker in aanmerking!;
- Je bent administratief sterk, kunt goed het overzicht bewaren en neemt graag het initiatief om zaken aan te pakken en te verbeteren;
- Je voelt je thuis in een familiebedrijf waar collegialiteit en samenwerking centraal staan, en je draagt graag bij aan een positieve werksfeer;
- Ervaring met een ERP/CRM-systeem is een vereiste;
- Je woont in de regio Ninove en kan je gemakkelijk verplaatsen naar het bedrijf.
- Een contract van onbepaalde duur (al dan niet via in een inwerkperiode via Talentus)
- Je werkt 37,5u per week waarbij glijtijden mogelijk zijn. Daarnaast is sporadisch thuiswerk ook mogelijk
- Stabiele werkomgeving
- 20 verlofdagen met collectieve sluiting tussen Kerst en Nieuwjaar