
Welcome Center Manager
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- InfoBalie (zowel op niveau vertrek als niveau aankomst)
- Lost & Found
- Customer Care
- Je staat in voor de dagelijkse operationele werking van de Welcome Center Teams gebaseerd op tastbare en realistische KPIs. Dit doe je samen met Welcome Center Coördinatoren, aan de hand van data driven reporting en vele informele gesprekken met de teams (formeel vastgelegd in Mid- en EndYears).
- Je geeft input voor de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten om de experience voor passagiers te verbeteren. Dit doe je in samenwerking met andere departementen (Product Team, Digital Team, PMO, MarCom,…) Je bent iemand met visie.
- Je beheert de budgetten van je departement als een goede huismentor. Je ziet opportuniteiten om efficiënter te werk te gaan.
- Je draagt actief bij aan het onderhoud van procedures en de naleving ervan. Deze procedures staan steeds open ter verbetering.
- Je behaalde een Master diploma of bent gelijkwaardig door ervaring binnen Customer Centricity en Hospitality op basis van een Bachelor diploma
- Je bent een People Manager pur sang, in combinatie met een passie voor de dagdagelijkse, altijd veranderende operaties op onze luchthaven. Je blijft hier rustig en doortastend bij: drukke operaties doen jou niet wankelen.
- Je bent een voorbeeld voor het Welcome Center op het niveau van:
- Customer Centricity & Hospitality
- Taalvaardigheid: vragen beantwoorden in het Nederlands, Frans of Engels? Aucun problème pour vous.
- Presentatie- en communicatie skills: je weet je boodschap over te brengen bij formele (intern en extern) en informele momenten. Je doet aan stakeholder management.