
Assistent Aankoop
- Roeselare, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Het uitvoeren van een terugkerend administratief takenpakket omtrent de opvolging van zowel aankoop- als verkooporders, export, transport, etc.;
- Verder sta je in voor de verwerking van de binnenkomende verkooporders en help je bij het beheer van de gezamenlijke parts-mailbox;
- Proactief en ondersteunend werken op drukke momenten en tijdens verlofperiodes;
- Je boekt transporten met verschillende transporteurs, maakt facturen op en doet de administratieve opvolging omtrent export-zendingen;
- Verantwoordelijkheid nemen voor de volledige opvolging van aankooporders;
- Tot slot neem je contact op met leveranciers en zorgt ervoor dat alles tijdig geleverd wordt.
- Het uitvoeren van een terugkerend administratief takenpakket omtrent de opvolging van zowel aankoop- als verkooporders, export, transport, etc.;
- Verder sta je in voor de verwerking van de binnenkomende verkooporders en help je bij het beheer van de gezamenlijke parts-mailbox;
- Proactief en ondersteunend werken op drukke momenten en tijdens verlofperiodes;
- Je boekt transporten met verschillende transporteurs, maakt facturen op en doet de administratieve opvolging omtrent export-zendingen;
- Verantwoordelijkheid nemen voor de volledige opvolging van aankooporders;
- Tot slot neem je contact op met leveranciers en zorgt ervoor dat alles tijdig geleverd wordt.
- Een bachelor in een administratieve of economische richting, of relevante ervaring in soortgelijke functie;
- Betrouwbaar, stipt, zelfstandigheid en erg stressbestendig werken zijn eigenschappen die jou goed typeren;
- Uitvoeren van administratieve taken zijn geen probleem voor jou;
- Verder ben je iemand die oog heeft voor detail, leergierig is en probleemoplossend denkt;
- Vlot wisselen tussen verschillende taken is voor jou geen probleem;
- Je communiceert vlot in meerdere talen: een zeer goede kennis van Nederlands, kennis van Frans en Engels is vereist;
- Je hebt bij voorkeur al een eerste werkervaring in een administratieve functie achter de rug;
- Een uitdagende en afwisselende functie waarin je veel autonomie krijgt om je rol vorm te geven;
- Werken in een dynamische bedrijfsomgeving met korte beslissingslijnen en een management dat écht gelooft in het investeren in mensen;
- Tal van mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en persoonlijke groei;
- Een aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen;
- Een 40-uren werkweek, met 20 vakantiedagen én 12 ADV-dagen;
- Een collegiale sfeer, waar naast hard werken ook ruimte is voor ontspanning, zoals leuke afterworkactiviteiten...