Assistent Boekhouding & HR
Robert Half
- Roeselare, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Opstellen van verkoopfacturen, inboeken van facturen en bijhouden van statistieken.
- Controleren en verwerken van aankoopfacturen.
- Ondersteunen bij de migratie naar een nieuw boekhoudpakket.
- Controleren van dagelijkse aan- en afwezigheden.
- Beheren van tankkaarten en kredietkaarten.
- Beheren van opleidingen en opvolging van medische onderzoeken.
- Beheren van personeelsdossiers bij in- en uitdiensttreding.
- Ondersteuning bij verzekeringsdossiers:
- Indienen en opvolgen van arbeidsongevallen en andere schadegevallen.
- Je hebt sterke administratieve vaardigheden;
- Basiskennis boekhouding (facturatie);
- Goede kennis van MS Office;
- Vloeiend in zowel Nederlands als Frans;
- Minstens 2 jaar relevante ervaring.
- Je ontvangt een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen: maaltijdcheques van €8;
- Dit betreft een fulltime uitzendfunctie.