Accountant AP/AR - Boekhouding van A tot Y

Hubo

  • Wommelgem, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Hubo is de grootste speler op de Belgische DIY markt. Met meer dan 160 winkels verspreid over heel het land en 2600 enthousiaste medewerkers, is Hubo een begrip geworden in de doe-het-zelf sector. Naast de reguliere verkoop via onze winkels, verkopen we ook via e-commerce. In het hoofdkantoor te Wommelgem werken 250 medewerkers met veel plezier en passie aan de toekomst van Hubo.Wat ga je doen?Als Accountant Accounts Payable & Accounts Receivable (AP/AR) krijg je een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid over de volledige boekhouding (van A tot Y) van onze filialen en het hoofdkantoor.Je takenpakket bestaat uit:
  • Inboeken van inkomende facturen en creditnota's
  • Voorbereiden van leveranciersbetalingen
  • Opstellen en verzenden van verkoopfacturen
  • Opvolgen van openstaande klantenvorderingen
  • Versturen van rappelbrieven en telefonische aanmaningen
  • Inboeken van financiële verrichtingen
  • Controleren van kassagegevens van de winkels
  • Opstellen van btw-aangiftes en intracommunautaire aangiftes
Je werkt nauw samen met regiomanagers, winkelverantwoordelijken en collega's van andere afdelingen. Je rapporteert rechtstreeks aan de Teamleader AP/AR.Wat vinden wij belangrijk?
  • Ervaring - Je beschikt over een bachelor Accountancy-Fiscaliteit, of hebt minstens 5 jaar relevante ervaring als Accountant.
  • Expert - Je hebt ervaring met SAP of een ander ERP-systeem. Excel (en het bredere Office 365-pakket) kent voor jou geen geheimen.
  • Talen - Je beheerst het Nederlands perfect en hebt een goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Persoonlijkheid - Nauwkeurigheid en stiptheid zijn voor jou vanzelfsprekend. Je stelt processen in vraag en denkt proactief mee over optimalisaties. Je bent enthousiast en empathisch. Deadlines schrikken je niet af, maar motiverenje net.
  • Cultuur - Samen staan we sterker, dus we verwachten van jou de nodige teamspirit. Je voelt je goed binnen de DIY-sector, zelf ben je echt een 'Doener.
Wat bieden we je aan?Naast een marktconform salaris kun je bij Hubo rekenen op een interessant pakket extralegale voordelen met een flexibele werk- en vakantieregeling, leuke extra's waaronder maaltijdcheques, ecocheques, ons Employee Assistance Programma, een personeelsvoordeel in de Hubo-winkel en mogelijkheid tot thuiswerk.Als Belgische werkgever aan de top van de DIY-sector, bieden we jou een boeiende werkomgeving. We zijn een financieel gezonde organisatie, in volle expansie met een no-nonsense cultuur waar teamwerk, persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan. We investeren in jou door o.a. een uitgebreid pakket aan opleidingen aan te bieden. Je krijgt de kans om mee te werken aan deze groei en uitbouw van het bedrijf.Interesse?Solliciteer door je CV met liefst een kort motivatie te versturen. Voor meer info mag je altijd een mail sturen naar . Wil je meer weten over werken op de hoofdzetel? Check dan zeker de getuigenissen van onze eigen collega's op !
Ons personeelsbeleid is gebaseerd op diversiteit en gelijke kansen. Wij selecteren de kandidaten op basis van hun kwaliteiten ongeacht hun leeftijd, geslacht, herkomst, overtuiging, handicap, nationaliteit enz.

Hubo