Customer Care Officer ING

NN

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 25 dagen geleden
Wat is jouw impact als Customer Care Officer bij NN?Als Customer Care Officer help jij onze klanten beschermen wat voor hen belangrijk is. Dit door een vlot - en kwalitatief beheer van hun overlijdensverzekeringscontracten. De verschillende producten brengt een scala aan interessante werkzaamheden met zich mee. Diversiteit? We’ve got it!Als eerste aanspreekpersoon voor onze klanten en de medewerkers van bankkantoren, beantwoord je diverse vragen met betrekking tot verzekeringscontracten.Klantgerichtheid is je sterkste troef, zowel via telefoon als via e-mail.Je volgt het beheer van klantendossiers op; dossier vervolledigen, uitbetalingen, aanpassingen, listings behandelen, .. .Gestelde vragen ga je grondig analyseren, je gaat op zoek naar de beste oplossing voor je klant. Analyses maken en oplossingsgericht werken zijn je natuur.Je werkt hiervoor samen als team, maar evengoed samen met de andere departementen van Customer Care, Product, IT, .. .Mee denken over de werking van je team, de handelingen die je dagelijks uitvoert, dit met focus op verbeterinitiatieven.Openheid in het team is belangrijk; zowel kennis delen met elkaar, alsook openheid tot feedback geven en ontvangen.Wat heb jij te bieden als Customer Care Officer?Je beschikt tenminste over een Bachelordiploma, bij voorkeur binnen financiën of verzekeringen.Het is een pluspunt als je deze nodige certificaten hebt: (PCP) in het kader van personen in contact met het publiek. Anders krijg je deze opleiding zeker intern.Je bent sterk communicatief ingesteld, je stelt de klant voorop. Daarbij durf je voldoende assertief te zijn.Je echt veel belang aan organisatie en structuur voor je eigen taken.Nederlands en Frans gebruik je dagelijks in de communicatie met klanten. Kennis van het Engels is een pluspunt.Computervaardigheid en een vlotte handeling in MS Office zijn een must.Je neemt graag ownership. Je bent nauwkeurig in je werk, je neemt verantwoordelijkheden op. En je kan vlot informatie verwerken, zowel naar documentatie als naar nieuwe wetgeving.We vragen behoorlijk wat, maar je krijgt daarvoor veel terug. Wat heeft NN jou te bieden?Care. Clear. Commit. NN zorgt voor een job die werkt voor jou.NN heeft mensen nodig zoals jij, authentiek en geëngageerd, die het beste van zichzelf willen geven aan onze klanten, met frisse ideeën en de gedrevenheid om initiatief te nemen. Mensen die onze waarden logisch en evident vinden. Maar vooral mensen met een unieke persoonlijkheid die het verschil maakt. Wees dus vooral jezelf. Dat waarderen we bij NN!Hoe?Je ontvangt van ons een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals: een groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, 20 vakantiedagen, 12 adv-dagen. Je krijgt de kans jouw unieke talenten te ontdekken en verder te ontwikkelen, zodat je ver-der kan bouwen aan jouw loopbaan.Het aanbod is divers: opleidingstrajecten op maat, workshops, coaching, on-the-job learning, …Bij NN weten we hoe belangrijk ontspanning is! Daarom zetten we in op een goede balans tussen werk en privé. Thuiswerk, glijdende uren en online sportlessen maken het voor jou gemakkelijker om het juiste evenwicht te vinden.En om jouw creativiteit nog een duwtje te geven, hebben we ook gedacht aan een toffe, volledig vernieuwde werkomgeving waar je je thuis voelt, gelegen in het bruisende Brussel, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer.

NN