
Administratief Bediende
- Roeselare, West-Vlaanderen
- € 2.500-3.500 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.
- Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.
- Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten op
- Verder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.
- Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.
- Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
- Je hebt al wat kilometers op de teller in een vergelijkbare functie of je hebt je eerste stappen reeds gezet in de wondere wereld van administratie.
- Cijfers geven jou een echte energieboost.
- Organisatorisch, leergierig en nauwkeurig zijn geen buzzwoorden voor jou; het beschrijft gewoon wie je bent. Je hebt oog voor detail.
- Je kan zelfstandig werken en bent tegelijkertijd een teamspeler.
- De wereld van computerprogramma's, zoals het MS-office pakket, heeft voor jou geen geheimen.
- Communicatie en klantgerichtheid stromen door je aderen.
- Mondeling en schriftelijk Nederlands, Frans en Engels? Pas de problème voor you!
- Een uitdagende en gevarieerde job in een bedrijf dat continu groeit & marktleider is. Je leert iedere dag bij en kan steeds rekenen op de hulp van je collega's.
- Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
- Een warme en collegiale werksfeer: reken maar op leuke koffiebabbels en personeelsfeesten!