Customer Service Agent - logistiek
WaW
- Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Bewaak logistieke processen in real-time en zorg ervoor dat de klantafspraken worden nagekomen;
- Fungeren als het primaire operationele aanspreekpunt voor toegewezen klanten, coördinerend met interne afdelingen;
- Volg vastgestelde processen en klantgerelateerde instructies;
- Samenwerken met klanten om potentiële problemen of knelpunten te identificeren en op te lossen;
- Deelnemen aan initiatieven voor procesoptimalisatie en continue verbetering.
- Je hebt enige ervaring hebben in de logistiek (bijv. logistiek medewerker, klantenservice), dit is een must!
- Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden.
- Vermogen om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen.
- Flexibiliteit met werktijden (tussen 7.30 – 18.00 uur).
- Beheersing van de Nederlandse taal (zeer goed) en Engels (goed).
- Je krijgt een vast contract met een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques 7 euro, ecocheques, 33 vakantiedagen, mogelijkheid om elektrische fiets te leasen,