
Administratief medewerker aankoop
- Broechem, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma, of gelijkwaardig door werkervaring.
- Je hebt een eerste werkervaring achter de rug, bij voorkeur in een logistiek administratieve rol.
- Je bent vlot PC-vaardig en kan overweg met Excel.
- Communiceren, plannen en organiseren zitten in je natuur.- Een boeiende, afwisselende administratieve functie waarin je dagelijks uitgedaagd wordt.
- Een uitgebreid opleidingstraject zodat je het productgamma en de processen helemaal onder de knie krijgt.
- Een 40/38-urenwerkweek met 12 extra ADV-dagen.
- Collectieve sluitingsperiode tussen Kerst en Nieuw en twee weken in juli, aangevuld met 12 vrij te kiezen vakantiedagen.
- Een bespreekbaar uurrooster, voltijds of 4/5 mogelijk
- Een hecht team dat jou met open armen ontvangt in deze groeiende kmo.
- Een salaris dat je motiveert om elke dag het beste van jezelf te geven.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.