ICT Helpdesk medewerker & Platform ontwikkelaar

De spoorwegen

  • Mechelen, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Hoe maak jij mee het verschil?Als ICT Helpdesk medewerker heb je een passie voor IT en ben je het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers. Je ondersteunt hen via meerdere kanalen bij het leveren van functionele en technische ICT-ondersteuning. Daarnaast versterk je het team door jouw kennis van Power Platform en help je ons bij het verbeteren van onze SharePoint-, PowerBi- en PowerApps-oplossingen.Wat is jouw rol bij NMBS ?Jouw verantwoordelijkheden:
  • Oplossen van binnenkomende calls.
  • Verzorgen van technische helpdeskondersteuning.
  • Installeren van software en softwareupdates.
  • Beheer en onderhoud van het groeiende IT-park.
  • Beheren van rechten.
  • Verzorgen van installaties (zowel technisch als softwarematig)
  • Ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van aangepaste SharePoint-sites en -oplossingen, waaronder Power Automate, Dashboards, Flow en PowerBI.
  • Creëren van krachtige PowerApps-toepassingen om bedrijfsprocessen te automatiseren.
  • Troubleshooten en oplossen van technische problemen.
  • Documenteren van ontwikkelde oplossingen en delen van best practices. Opstellen en beheren van procedures.
Waarom is deze job iets voor jou ?Je bent in bezit van een bachelor in ICT of gelijkwaardig door ervaring.Daarnaast beschik je over volgende competenties:
  • Grondige kennis van computersystemen, softwaretoepassingen en hardwarecomponenten.
  • Inzicht in netwerken, besturingssystemen en probleemoplossing op IT-gebied.
  • Vermogen om zowel technische als software-installaties uit te voeren.
  • Ervaring met het beheren van toegangsrechten en autorisaties in IT-systemen.
  • Kennis van Databases: MySQL en Microsoft SQL Server.
  • Ervaring met SharePoint en het vermogen om aangepaste sites en oplossingen te ontwerpen en implementeren.
  • Goede kennis van het Microsoft Power Platform, waaronder PowerApps, Power Automate (Flow) en Power BI.
  • Goede kennis van het Nederlands (zowel mondeling als schriftelijk) en kennis van het Engels of Frans is een pluspunt.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Je bent klantvriendelijk en stressbestendig.
Wat mag je van ons verwachten?
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een jaarpremie, vakantiegeld, productiviteitspremies en maaltijdcheques.
  • Kansen om verder door te groeien en je te ontwikkelen via opleidingen.
  • Een hospitalisatieverzekering.
  • Een treinabonnement en tickets voor je gezin.
Waar ga je werken?Je zal werken in de Centrale Werkplaats in Mechelen, vlak bij het station van Mechelen.What's next ?
  • Je kan solliciteren via onze website nmbs.be/jobs
  • We zullen je CV en motivatiebrief met veel interesse lezen.
  • Als we denken dat je over de juiste ervaring en competenties beschikt zullen wij je uitnodigen voor een selectiegesprek. Om dit gesprek voor te bereiden, vragen wij jou om op voorhand een online persoonlijkheidsvragenlijst in te vullen en een praktische test te doen.
  • Tijdens het gesprek maken we verder kennis en gaan we dieper in op je motivatie, competenties, ervaring én jouw visie op de invulling van de functie. Uiteraard kan je ons ook op de rooster leggen zodat je perfect weet wat de job inhoudt.
Voorafgaande procedure kan eventueel onderbroken of aangepast worden om gegronde redenen.Heb je nog vragen?Jobnews: 45609Over de inhoud van de job:
Geert Heeres
0476 92 22 37Over de selectieprocedure:
Giana De Zutter
02 432 23 41Mechelen, BE, 2800IT & DataGeen ervaringVoltijdsMechelen

De spoorwegen