
Customer Care medewerker
- Kuurne, West-Vlaanderen
- € 2.000-2.400 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het administratief beheer van contracten in SAP voor office coffee service-klantendossiers en het oplossen van de daarbij horende praktische onregelmatigheden
- Het up-to-date houden van de klantgegevens in SAP
- Het single point of contact (SPOC) voor toegewezen coffee service-dossiers, je behartigt zowel interne als externe vragen, voert tevredenheidspeilingen uit,...
- De opmaak van rapporten en analyses van klantendossiers op vraag (door commerciëlen) en steeds mee oog hebben voor de administratieve processen
- De administratieve ondersteuning van de customer service manager
- Nauw samenwerken met verschillende afdelingen zoals: sales, technische dienst,... Om een optimale klanteservice te beden
- Je beschikt over een bachelor office management of gelijkwaardig door ervaring
- Je bent vertrouwd met het officepakket (Word, excel en outlook)
- Je kan je klantgericht uitdrukken in het Nederlands en Engels. Dit zowel geschreven als gesproken
- Je bent administratief en cijfermatig aangelegd met het nodige organisatievermogen
- Je bent gedreven, stressbestendig, oplossingsgericht en kan je flexibel opstellen
- Je werkt zelfstandig met een gezonde dosis verantwoordelijkheidszin
- Je neemt graag initiatief en hebt oog voor detail
- We zijn op zoek naar iemand die wil terechtkomen in een aangename en dynamische werksfeer. Het is een uitdagende job met degelijke opleiding en de nodig ondersteuning.
- Competitief
- Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, glijtijd
- 12A adv-dagen
- Personeelskorting