
Administration Support
- Brussel
- Vast
- Voltijds
“Bij BEUMER krijgt iedereen een kans,” vertelt Bjorn. Hij begon jaren geleden als Site Engineer en groeide door tot Director Business Development. Ook John werkt al 25 jaar met veel plezier bij BEUMER Group: “Wat mij trots maakt? De ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen én het feit dat wij de Rolls-Royce onder de sorteermachines bouwen.”Ons motto: We take ownership. Samen streven we naar de best mogelijke prestaties. Wij helpen elkaar en maken elkaar succesvol. Dit zorgt voor een cultuur van respect, vertrouwen en open communicatie. One team, one spirit.FunctieomschrijvingBen jij een echte regelaar die graag zorgt dat alles vlot verloopt. In deze functie ben jij de spil in het team en zorg je ervoor dat alle administratieve en facilitaire processen soepel en strak georganiseerd zijn. Jij houdt het overzicht, pakt verantwoordelijkheid en schakelt snel als dat nodig is. Geen dag is hetzelfde - je ondersteunt het team, beheert belangrijke documenten, coördineert aanvragen en zorgt ervoor dat iedereen kan vertrouwen op jouw accurate en tijdige administratie.Jouw werkzaamheden in het kort:
- Je beheert en actualiseert interne systemen zoals SAP en CMMS
- Je regelt, beheert en volgt aanvragen van badges en vergunningen op
- Je controleert en verwerkt rapportages en ondersteunt bij personeelsplanning en verlofaanvragen
- Je houdt bestellingen in de gaten, hebt contact met leveranciers en verwerkt leveringen
- Je coördineert facilitaire zaken en beheert de voorraad en apparatuur
- Je ondersteunt bij lopende projecten en zorgt voor heldere teamcommunicatie
- Je denkt actief mee over hoe processen slimmer en efficiënter kunnen
- Je werkt proactief, gestructureerd en hebt oog voor detail
- Je bent 24 tot 38 uur per week beschikbaar
- Je verwerkt documenten, aanvragen en rapportages nauwkeurig en efficiënt
- Je schakelt moeiteloos tussen collega's, klanten en leveranciers
- Je denkt in oplossingen en regelt aanvragen, bestellingen en facilitaire zaken
- Je werkt zelfstandig, maar voelt je ook thuis in een team
- Je bent discreet, betrouwbaar en weet prioriteiten slim te managen
- Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels; kennis van Frans is geen must naar is mooi meegenomen
- Je respecteert deadlines en hebt altijd oog voor een uitstekende service
- Een blanco strafregister (verklaring van goed gedrag en zeden) is verplicht
- Een contract voor onbepaalde tijd vanaf dag één
- Mogelijkheid om zowel parttime of fulltime te werken
- Een aantrekkelijk salaris
- Een eindejaarspremie
- 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen
- Een hospitalisatieverzekering voor jou en je gezin, plus een groepsverzekering
- Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
- De mogelijkheid om een fiets te leasen
- Een vaste werkplek op locatie bij de klant
- Een warm, betrokken team met een familiaire sfeer waar je je meteen thuis voelt