Voor een bedrijvengroep actief in (land)bouw zijn we op zoek naar een administratief medewerker die ook een hart heeft voor HR. Je komt terecht in een unieke omgeving met veel variatie, nauwe samenwerking met collega’s op het terrein en ruimte om initiatief te nemen.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen de groep, met een combinatie van operationele administratie en HR-taken:Administratie (ca. 80%)Verwerken van binnenkomende bestellingen en algemene administratieOndersteuning van projectleiders, planners en collega’s op de baanOpvolging en input via digitale platformen (zoals Yuki en Onfact)Aanspreekpunt voor praktische en organisatorische vragenHR (ca. 20%)Opmaak en opvolging van personeelsplanning (vast, flexi, seizoensarbeid, ...)Loonadministratie in samenwerking met het sociaal secretariaatBeheer van contracten, prestaties en afwezighedenAd hoc rekrutering en onboarding indien relevantJe werkt nauw samen met de zaakvoerder en operationele collega’s. Een rol met verantwoordelijkheid, afwisseling en veel menselijk contact.Wie zoeken we?Je hebt minimum 1 jaar ervaring in administratie, bij voorkeur met HR-invullingJe houdt van structuur, bent zelfstandig en denkt graag meeJe communiceert vlot in het Nederlands en hebt een basiskennis Frans en Engels