Inputbediende

Select HR

  • Aartselaar, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Description de fonction
  • Je zult verantwoordelijk zijn voor het invoeren van orders voor wegwerpmaterialen.
  • Het gaat niet alleen om het invoeren van orders. De binnenkomende bestellingen moeten gecontroleerd worden op zaken zoals prijs, voorraad, klantnummer en ordernummer, waarbij het belangrijk is dat je verder kijkt dan je neus lang is.
  • Als er fouten worden ontdekt, is het jouw taak om contact op te nemen met de klant, interne customer service of het magazijn om deze op te lossen.
  • Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het verdelen van de inbox naar verschillende personen, het behandelen van inkomende telefoongesprekken en het afhandelen van retourzendingen.
Profil
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en kan je vlot uit de slag trekken in het Engels en het Frans.
  • Je kan goed het overzicht behouden en hebt een hands-on attitude.
  • Je bent zeer onderlegd in Microsoft Office toepassingen en ERP pakketten (kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pluspunt).
  • Je bent servicegericht ingesteld en bent organisatorisch sterk.
Descriptif de l'organisation et du département Onze klant is actief in consultancy, verkoop, integratie, opleiding en technische ondersteuning van medische technologie en hulpmiddelen voor ziekenhuizen en medische praktijken.Voor hun vestiging in Aartselaar zijn wij op zoek naar een ervaren Inputbediende. OffreWhat's in it for you?
  • Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en ecocheques.
  • Tal van opleidingsmogelijkheden.
  • Thuiswerk is mogelijk.
  • 20 vakantiedagen en 12 ADV dagen.
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving.

Select HR