
Regional Account Manager Kempen
- Geel, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
Bij Securitas, de wereldleider in beveiliging, speel je een sleutelrol in het vormgeven van de toekomst.Securitas is een stabiele en betrouwbare partner in intelligente beveiligingsoplossingen. We bieden een stevige basis en combineren die met een toekomstgerichte aanpak. We hebben de ambitie om een voortrekkersrol te spelen in de Security & Safety-sector. Ons doel is om steeds meer op maat gemaakte oplossingen aan te bieden, waarbij we mens en technologie combineren en verder gaan dan traditionele diensten.Word deel van Securitas en ontdek een mensgerichte organisatie. Een innovatieve onderneming in een voortdurend veranderende samenleving. Een bedrijf dat pragmatisme waardeert, initiatief aanmoedigt en echte verantwoordelijkheden toevertrouwt aan zijn medewerkers.MissieAls Regional Account Manager heb je een cruciale rol in het uitvoeren van de strategie van Securitas. Je staat in voor het behouden, transformeren en ontwikkelen van je klantenportfolio, het uitbouwen van een lange termijn partnership met je klanten, het stimuleren van winstgevende groei en het maximaliseren van klanttevredenheid.Functieomschrijving
- Business Development: Je bent verantwoordelijk voor het behoud, de uitbreiding en optimalisatie van de bestaande klantenportefeuille binnen jouw regio. Je focust op cross- en upselling, het hernieuwen van bestaande contracten en de transformatie van de dienstverlening bij klanten in geïntegreerde oplossingen waarbij de combinatie van bewaking en technologie centraal staat. Daarnaast stuur je het volledige verkoopproces aan: van het identificeren van klantbehoeften en het beantwoorden van tenders tot het uitwerken van op maat gemaakte oplossingen, het onderhandelen en beheren van contracten.
- Commerciële strategie: Je formuleert en implementeert commerciële strategieën voor jouw regio. Je werkt nauw samen met de operations manager en de directie om de strategische doelstellingen te realiseren.
- Account- en contractbeheer: Je vertaalt de commerciële strategie naar concrete accountplannen Je beheert de rentabiliteit van klanten en contracten en focust op het optimaliseren van het service level. Je investeert in het opbouwen van duurzame, lange termijn klantrelaties
- Financieel management: Je staat in voor het ontwikkelen en opvolgen van het businessplan en budget. Samen met de operations manager ben je verantwoordelijk voor de P&L
- Samenwerking & kennisontwikkeling: Je zorgt voor optimale samenwerking en een vlotte informatie-uitwisseling met interne en externe partijen en investeert gericht in het opbouwen van een relevant en duurzaam en netwerk. Je richt je op kennisontwikkeling en het vergroten van je expertise m.b.t. het volledige diensten- en productaanbod van Securitas, de beveiligingsmarkt, Innovaties en nieuwe technologieën
- Bachelor- of masterdiploma, of gelijkwaardige ervaring met bewezen klantgerichte en operationele vaardigheden.
- Grondige kennis van de beveiligingssector en -technologie is een meerwaarde.
- Brede kennis van bedrijfsmanagement en markttrends.
- Sterke leiderschaps- en commerciële vaardigheden.
- Uitstekende communicatie, onderhandeling en besluitvorming.
- Vermogen om langdurige klantenrelaties en netwerken op te bouwen.
- Zakelijk inzicht en resultaatgerichte, innovatieve denkwijze.
- Frans, Nederlands, goede kennis Engels
- Een uitdagende en strategische functie binnen een groeiend en innovatief bedrijf.
- Kansen voor professionele en persoonlijke ontwikkeling door trainingen en opleidingen.
- Een dynamische werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.
- Een betrokken team waarin samenwerking en ondersteuning centraal staan.