Job | Tweetalige klantendienstmedewerker | Brussel

DKV

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 12 dagen geleden
DKV maakt deel uit van de internationale Munich Re Group, een van de werelds grootste herverzekeraars. Werken bij DKV betekent werken voor de Belgische marktleider in particuliere ziektekostenverzekeringen.Het betekent eveneens het nastreven van waarden zoals klant- en resultaatgerichtheid, integriteit en betrokkenheid (organisational commitment). Wij bouwen aan een open en inclusieve bedrijfscultuur gebaseerd op vertrouwen, teamwerk, transformationeel leiderschap en zin voor initiatief.Samen zetten wij deze waarden elke dag om in de praktijk om zo het vertrouwen van onze twee miljoen verzekerden verder te versterken.Functie:Met de voornaamste focus op klant- en servicetevredenheid en met alsmaar meer calls omwille van de groei van DKV is de klantendienst op zoek naar gemotiveerde medewerkers die willen bijdragen tot deze groei.Samen met een 40-tal collega’s worden er dagelijks gemiddeld 2000 calls afgehandeld. De klantendienst van DKV behandelt vandaag enkel inbound calls en e-mails in eerste lijn.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, makelaars, agenten, ziekenhuizen en tandartsen, en bent dan ook verantwoordelijk voor het imago van DKV Belgium.
  • Samen met je collega’s draag je bij tot de groei van onze klantendienst en tot het verhogen van onze klant- en servicetevredenheid.
  • Je staat in hoofdzaak voor een aantal aftersales diensten aan de klant, makelaar of agent.
  • Na een uitgebreide interne opleiding ben je in staat om 80% van de binnenkomende calls zelfstandig af te werken.
  • Indien nodig kan je steeds een beroep doen op de interne diensten.
  • Door de heel gevarieerde vragen die aan bod komen (productinformatie, schadedossiers, wijziging contracten, boekhoudkundige vragen, …) doe je veel ervaring op in verschillende domeinen waardoor je binnen de maatschappij heel wat mogelijkheden hebt om door te groeien.
  • Samen met het team denk je na over en doe je voorstellen tot verbetering van onze dienstverlening naar klanten toe.
  • Je wordt maandelijks individueel geëvalueerd zodat je samen met je verantwoordelijke kan werken aan het behalen van je objectieven.
  • Je werkt in 2 shiften tussen 8u en 17u.
  • Je bent gemotiveerd om opleidingen te volgen en examens af te leggen teneinde te voldoen aan de FSMA-verplichtingen als “persoon in contact met publiek”.
Profiel:
  • Je bent in de eerste plaats een vlotte communicator die mondeling zeer goed tweetalig is (N/F). Goede kennis van het Engels is zeker een pluspunt.
  • Ervaring binnen een Klantendienst en/of in verzekeringen is een pluspunt.
  • Enthousiast en leergierig als je bent, kan je je snel inwerken in een nieuw productenaanbod.
  • Je bent stressbestendig en kan snel en efficiënt met een computer werken.
  • Je bent klant- en servicegericht en je hebt commerciële feeling. Hierdoor draag je bij tot de verbetering van het imago van DKV Belgium.
Ons aanbod:Bij DKV bieden wij u een gevarieerde job met ontwikkelingsmogelijkheden (opleidingen, coaching, projectwerk en interne mobiliteit) en dit alles in hartje Brussel (vlak bij de grote markt en het centraal station).Naast een competitief brutoloon bieden wij u een uitgebreid standaardpakket van extralegale voordelen aan :
  • eindejaarsgratificatie (13de maand)
  • collectieve verzekeringen (hospitalisatie verzekering, ambulante verzekering, verzekering gewaarborgd inkomen en aanvullend pensioenplan)
  • korting op DKV verzekeringsproducten
  • gratis openbaar vervoer
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • cadeaucheque
  • collectieve bedrijfsbonus (CAO 90)
  • internetvergoeding
  • thuiswerkvergoeding
Bovendien kunt u ook rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling (minstens 31 dagen verlof) en de mogelijkheid om tot drie dagen per week te telewerken. Deze manier van hybride werken garandeert u een goed evenwicht tussen werk en uw privéleven.Wij zijn een werkgever die gelijke kansen biedt. Alle aspecten van tewerkstelling zijn uitsluitend gebaseerd op prestaties, bekwaamheid, gedrag of de behoeften van de onderneming. Als u enige ondersteuning nodig hebt voor toegang tot onze gebouwen, dan raden wij u aan ons daarvan op de hoogte te stellen op het moment van uw sollicitatie, zodat wij de nodige redelijke aanpassingen kunnen doorvoeren om u tijdens uw wervingstraject te ondersteunen.

DKV