
Customer Service Medewerker Benelux
- Wielsbeke, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Inputten van orders, alsook opvolgen van het orderboek bij wijzigingen.
- Controleren van stockartikelen en samenwerken met de supply chain bij maatwerkproducten.
- Overleggen met de productie- en transportplanning om een vlotte levering te garanderen.
- Registreren van klantklachten en zorgen voor een goede verwerking hiervan.
- Vervullen van een adviserende rol en meedenken met klanten voor optimale oplossingen.
- Beheren van klantcontacten zowel telefonisch als via mail.
- Diploma: Bachelor- of masterdiploma;
- Ervaring: Zowel schoolverlaters als seniorprofielen met een administratieve ervaring (bij voorkeur in een internationale omgeving) komen in aanmerking;
- Talenkennis: Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans (goede kennis is voldoende, dit hoeft niet perfect te zijn);
- Softwarekennis: Ervaring met een ERP systeem is een pluspunt, maar zeker geen vereiste;
- Soft skills:
- Communicatief en oplossingsgericht ingesteld;
- Servicegericht en in staat om punctueel te werken;
- Dynamisch en met gezonde assertiviteit;
- Meedenken met de klant en sterke betrokkenheid tonen.
- Werkuren: Een glijdend uurrooster (start tussen 7u30 en 9u) in een 40u werkweek, fulltime of 4/5de;
- Loonpakket en extralegale voordelen: Competitief brutoloon, aangevuld met maaltijdcheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, fietsleaseoptie, Benefits@work, bedrijfsrestaurant, deelname aan (sport)events en 16 ADV-dagen;
- Type contract: Een contract van onbepaalde duur;
- Verlofregeling: Collectieve sluiting tussen Kerst en Nieuwjaar;
- Thuiswerk: Je kan één dag per week van thuis uit werken.