
Aankoopmedewerker
- Zeebrugge, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Leveranciers contacteert en prijzen opvraagt
- Bestellingen plaatst bij leveranciers en leveringstermijnen opvolgt
- Controle uitvoert op inkomende facturen.
- Rapporten opstelt en cijfers analyseert.
- Onderhandelt over prijzen met leveranciers.
- Opportuniteiten spot (spot buying) en promo's afstemt met de afdeling Marketing.
- Diploma: Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring: je kan een eerste ervaring in een aankoopfunctie voorleggen (minimum 1 of 2 jaar)
- Talenkennis: zeer goede kennis Nederlands en basiskennis Frans
- IT-kennis: goede kennis van MS Office, vooral Excel (kunnen werken met basis draaitabellen).
- Persoonlijkheidskenmerken: proactief, zelfstandig en oplossingsgericht. Je werkt gestructureerd en bent communicatief sterk.
- Werkuren: Fulltime of 4/5de werkweek, flexibele werkuren.
- Type contract: op interimbasis in het kader van een zwangerschapsvervanging voor de periode september tem eind februari/half maart.
- Verlofdagen: 6 ADV-dagen naast wettelijke verlofdagen. Geen collectief verlofregeling.
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, ecocheques en een netto-onkostenvergoeding.
- Thuiswerk: Mogelijk één dag per week na een vlotte opleiding en integratie.
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.