Office & Management Assistant - Machelen (M/F/X)

Page Personnel

  • Vlaanderen
  • € 48.000-88.200 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
  • Versneld solliciteren
Wat verwachten wij van jou?
  • Telefonisch en persoonlijk onthaal van klanten en collega's
  • Algemeen dossierbeheer en klassement
  • Behandelen van inkomende en uitgaande briefwisseling
  • Agendabeheer voor een of meerdere partners
  • Gebouw- en stockbeheer voor algemene kantoorbenodigdheden en bibliotheek
  • Algemene ondersteuning aan vennoten (reserveren van restaurants, voorbereiden van seminaries, organisatie van kantoorevents, maken van travel arrangements, …)
Administratief breed takenpakketFamiliaal advocatenkantoorDe ideale Office & Management Assistant:
  • Minimaal een eerste ervaring in een gelijkaardige administratieve rol
  • Een vloeiende kennis van het Nederlands alsook professioneel niveau in het Frans en Engels
  • Een vlotte persoonlijkheid en présence met een goede portie gezond verstand
  • Goede kennis van MS Office (voornamelijk Word en PowerPoint)
  • Een kritische blik en oog voor detail
  • Een proactieve houding
Onze klant is gelokaliseerd in Machelen. Het team bestaat uit een veertigtal collega's die dagelijks meewerken aan de blijvende groei van het kantoor.
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Groeiende en flexibele onderneming
  • Een 40-uren week waardoor je recht kan hebben op 32 vakantiedagen per jaar (20 wettelijke verlofdagen, aangevuld met 12 ADV-dagen)
  • Je krijgt een persoonlijke opleiding binnen het kantoor
  • Je maakt deel uit van een jonge, toffe ploeg van collega's
  • Het kantoor bevindt zich in een aantrekkelijke, groene omgeving, die vlot bereikbaar is

Page Personnel