
Medical management assistant Medische Beeldvorming
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Contract onbepaalde duur
- ZAS Augustinus (2610, Antwerpen), ZAS Vicentius (2018, Antwerpen), ZAS Sint Jozef (2640, Mortsel)
- Regime is bespreekbaar (50% - 100%)
- Je werkt maandag tot vrijdag, 8 uur per dag.
- Als Medical Management Assistant sta je in voor de administratieve ondersteuning van artsen en medewerkers van het Oncologisch Centrum zodat zij hun werk zo efficiënt mogelijk kunnen uitvoeren en de dienst zich optimaal kan profileren zowel binnen als buiten het ziekenhuis.
- Je zorgt voor een efficiënt, professioneel en warm onthaal voor patiënten en familie zowel ter plaatse als telefonisch.
- Je beschikt over een doorgedreven kennis van de medische terminologie die je op een correcte wijze toepast.
- Je beheert het elektronisch afsprakensysteem en ziet toe op de volledigheid van de patiëntendossiers.
- Je legt en onderhoudt de nodige contacten met andere gezondheidswerkers om een onderdeel te vormen in dienst van een goed werkend oncologisch team (artsen, verpleegkundigen, secretariaat, sociale dienst, …).
- Je hebt een bachelor in office management, optie medical management assistant, health care management of medisch secretariaat.
- Je werkt graag in een team en bent flexibel.
- Je bent klantvriendelijk en beschikt over voldoende aanpassingsvermogen.
- Nauwkeurigheid, stiptheid en stressbestendigheid zijn je grote troeven.
- Je hebt spontaan aandacht voor een discrete behandeling van alle informatie waarmee je werkt.
- Je hebt interesse in oncologie.
- Een loon volgens IFIC 12 (zie
- Maaltijdcheques van €8 per gewerkte 7,6u.
- Gratis hospitalisatieverzekering en gunstig tarief voor gezinsleden.
- 30 dagen vakantie als je voltijds werkt, misschien wel meer!
- Toeslagen voor onregelmatige prestaties.
- Vakantiegeld en eindejaarspremie.
- Tal van mogelijkheden om te groeien, te leren en te specialiseren.
- Waar mogelijk zetten we ook in op glijtijden, zelfroosteren, telewerken en flexibel werken. Zo helpen we je om de perfecte balans tussen werk en privé te vinden.