
Logistiek Administratief Bediende
- Wondelgem, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je zet jouw veelzijdigheid aan vaardigheden en brede visie in op verschillende terreinen binnen de logistiek.
- Je kan oplossingsgericht te werk gaan met SAP-productie gerelateerde aspecten.
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van ontvangstdocumenten en controleert nauwkeurig de leveringsdocumenten van de leveranciers.
- Je bent verantwoordelijke voor de administratieve uitvoering van alle aankoopbestellingen non-steel en diensten: onder meer de ingave van bestellingen voorbereid door de Operations Manager of Hoofd Technische dienst, het versturen naar de leveranciers, ingangscontrole van orderbevestigingen van leveranciers, administratieve ontvangst van de goederen, eerstelijns inkomende factuurcontrole, archiveren van deze aankoopdossiers, rapportering
- Beheer van het economaat voor bureelbenodigdheden, computersupplies en verbruiksgoederen voor de productie
- Verzorgen van de post voor inkomende en uitgaande stukken
- Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring.
- Als kers op de taart is SAP-ervaring in een logistieke omgeving een sterk pluspunt.
- Je bent nauwkeurig en bent in staat om elke administratieve uitdaging aan te gaan.
- Je hebt uitstekende contactvaardigheden, bent klantvriendelijkheid en stressbestendigheid.
- Werken in een team maakt je job nog beter.
- Je bent niet bang om je plan te trekken in zowel Frans als Engels.
- Ervaar een bedrijfscultuur die zowel aangenaam als informeel is.
- Uurrooster: maandag tem donderdag: 7u - 12u en 13u - 16u, vrijdag: 7u- 12u en 13u - 14u
- Bij je start word je voorzien van de juiste ondersteuning en begeleiding.
- Er wordt een sterke nadruk gelegd op opleidingen en bieden volop mogelijkheden om door te groeien in je carrière.
- De verloning is marktconform, deze wordt aangevuld met maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en ecocheques.
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.