
Administratie- ordermanagement/projectplanning (affiniteit techniek)
- Baarle-Hertog, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je zorgt ervoor dat controleren en verwerken + coördinatie van binnenkomende bestellingen / orders via verschillende kanalen (ERP)
- Algemene administratie : verwerking verkooporders, beheer orderdossier + correcte administratie per project
- Projectplanning + nauw contact met service dienst/techniekers voor de planning van de installatie
- Waarborgen van een correcte klanten contact. De vragen van klanten met betrekking tot hun bestellingen, levertermijnen en producten. Informeren van klanten over orderstatus en eventuele afwijkingen + nacalculatie
- Opstellen van rapporten met betrekking tot ordervolumes, levertijden, en klanttevredenheid.
- Contact of eventueel inschakelen onderaannemers
- Beheer kwaliteitshandboek
- Een Bachelor/ Master denkniveau
- + 2 jaar ervaring richting ordermanagement, office manager, projectplanning, service coördinatie, ...
- Sterke interesse voor techniek/service
- Je bent zeer vlot met de computer en kan werken met MS Office pakket (ERP en ISO is een grote extra troef)
- Je bent communicatief en administratief sterk
- Teamspirit draag je hoog in het vaandel
- Voltijds contract in dagdienst
- Optie vast
- Mooie verloning en een correcte uitbetaling in overeenstemming met kennis en ervaring
- Werkzekerheid