
Back Office - uitgebreid loonpakket
- Grobbendonk, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je staat in voor de verwerking van orders, facturen en garantieaanvragen.
- Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van rapportages, prijsaanpassingen en interne administratieve businessprocessen.
- Het signaleren en voorstellen van procesverbeteringen behoort ook tot jouw takenpakket. Bij goedkeuring verzorg je de implementatie en opvolging van deze verbeteringen.
- Je beschikt over minstens 3 jaar relevante ervaring in een back office of administratieve functie
- Je communiceert professioneel in het Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Kennis van het Duits is een plus!
- Je kan vlot met excel werken
- Je hebt SAP in de vingers en bent snel weg met nieuwe systemen - de kennis SAP is een must
- Werken in een innovatieve internationale organisatie waar groei mogelijk is.
- Een ondernemend bedrijf waar jouw input en ideeën gewaardeerd worden.
- Werken binnen een leuk team waarin werkplezier gegarandeerd is.
- Een uitdagende job met ruimte voor vrijheid, eigen inbreng en diverse carrièremogelijkheden.
- Een flexibel werkrooster met sterke glijtijden én de mogelijk om van thuis uit te werken.
- Naast een brutomaandloon ontvang je maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, fietslease, eindejaarspremie, ….
- Bovenop jouw wettelijke vakantiedagen, heb je recht op 12 adv dagen
- Wij investeren in de groei en ontwikkeling van onze mensen, daarom bieden we een heleboel training -en opleidingsmogelijkheden aan.