
HR Advisor/ payroll specialist (eerste ervaring / deeltijds 20u/w)
- Dessel, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Payroll: Correcte en tijdige loonadministratie in samenwerking met een sociaal secretariaat voor de volledige group. Opmaken contracten, sociaal/ juridische documenten, opvolging tijdsregistratiesysteem + aanspreekpunt met vragen over sociale wetgeving/ziekte/economische werkloosheid...
- Beheer in- en uitdiensttredingen
- Beheer subsidies
- Opzetten HR rapportages
- Je werkt mee aan verschillende HR projecten + verdere uitbouw HR beleid
- Bachelor denkniveau
- +1 jaar ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.
- Je hebt een grondige kennis van sociale wetgeving en payroll processen.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een empathische aanpak.
- Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en bent discreet.
- Focus op Hard HR schrikt je niet af!
- Je komt terecht binnen een vlakke organisatie in een ondernemende omgeving.
- Je gaat aan de slag in een deeltijdse functie met veel verantwoordelijkheid.
- Je ontvangt een aantrekkelijk salaris.
- Je salaris wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques
- Optie vast