
Medical Management Assistant - Pijncentrum
- Roeselare, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Op het medisch secretariaat fungeer je, zowel persoonlijk als telefonisch, als het eerste aanspreekpunt voor patiënten, bezoekers en doorverwijzers.
- Je zorgt voor een warm en professioneel onthaal, garandeert een vlekkeloze registratie en maakt de patiënt wegwijs op de dienst.
- Ook telefonisch kunnen patiënten steeds bij je terecht om vragen te beantwoorden of een afspraak in te plannen (zowel voor consultaties als operaties).
- Je weet deze kerntaak bovendien te combineren met verschillende administratieve taken. Denk hierbij aan het verzorgen van de briefwisseling, het bijhouden van patiëntendossiers alsook het voorbereiden van de facturatie.
- Je combineert uitgesproken sterke administratieve vaardigheden met een oprechte interesse in de medische wereld. Bij voorkeur heb je hiervoor reeds de basis gelegd tijdens jouw studies (bijv. bachelor medical management assistant, healthcare management of verpleegkunde).
- Je hebt graag veel omhanden en je haalt er voldoening uit wanneer je erin slaagt om een veelheid aan taken op een kwalitatieve manier af te werken en alles in goede banen te leiden.
- Je houdt van sociale contacten, helpt graag patiënten en ondervindt geen moeite om een vriendelijke en warme uitstraling te combineren met een gezonde portie assertiviteit.
- Je herkent je in de
- Je kan je vinden in een wisselend uurrooster dat in een roulement van acht weken wordt vastgelegd. De shiften variëren waarbij je ten vroegste om 7u30 start, ten laatste om 18u stopt of uitzonderlijk tot 19u werkt. Ook het één maal per kwartaal op zaterdag werken schrikt jou niet af.
- Je bent bij voorkeur op relatief korte termijn beschikbaar.
- Een uitdagende voltijdse functie waarbij je aangemoedigd wordt om aan de slag te gaan met jouw talenten. Je bent er tenslotte één uit de duizend!
- Een vervangingscontract in kader van zwangerschap tot eind maart 2026.
- Een competitief salaris dat de IFIC barema’s volgt, rekening houdende met de relevante anciënniteit die je hebt opgebouwd.
- Een aantal aantrekkelijke (extralegale) voordelen zoals:
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Tussenkomst voor woon-werkverkeer
- Fietsvergoeding
- Tal van kortingen via ons voordelenplatform
- Ruime en gevarieerde keuzes in ons bedrijfsrestaurant waar je als medewerker aan een voordelig tarief van een heerlijke maaltijd geniet.
- Cristel Degrande (teamleider polikliniek pijncentrum) voor inhoudelijke vragen op het nummer 051 23 69 12
- of Sarah Vandenbroucke (HR Adviseur rekrutering en selectie) voor overige vragen via het nummer 051 23 73 58