Management Assistant

Randstad

  • Antwerpen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 19 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Een bedrijf in Antwerpen, actief in zonnepanelen voor voornamelijk sociale woningen, zoekt een voltijds Management Assistant.In deze job sta je in voor volgende taken:
- Je bent de spil tussen de administratie en de facturatie, je beheert de stock van het kantoor, beantwoordt telefoons met plezier en je onthoudt de verjaardagen van je collega's. Kortom, je houdt het kantoor volledig draaiende. ...- Je werkt nauw samen met je collega office manager en je rapporteert aan de algemeen directeur.
- Administratieve en logistieke ondersteuning van het hele team
- Beantwoorden van telefoons en mails en doorschakelen naar de juiste collega's
- Ondersteuning bij de organisatie van allerhande activiteiten en evenementen (o.a. uitnodigingen, planning, onthaal, catering)
- Planning van vergaderingen
- Boekhoudkundige verwerking van facturen (in nauwe samenwerking met het boekhoudkantoor)
- Opvolging van facturatie en betalingen
- Actueel houden van databases
- Bestellen en beheer van de stock
- Praktische uitvoering van een aantal aspecten van de communicatie, bv. actualiseren van sociale media en website, klaarmaken van brieven
toon meerEen bedrijf in Antwerpen, actief in zonnepanelen voor voornamelijk sociale woningen, zoekt een voltijds Management Assistant.In deze job sta je in voor volgende taken:
- Je bent de spil tussen de administratie en de facturatie, je beheert de stock van het kantoor, beantwoordt telefoons met plezier en je onthoudt de verjaardagen van je collega's. Kortom, je houdt het kantoor volledig draaiende.
- Je werkt nauw samen met je collega office manager en je rapporteert aan de algemeen directeur.
- Administratieve en logistieke ondersteuning van het hele team
- Beantwoorden van telefoons en mails en doorschakelen naar de juiste collega's
- Ondersteuning bij de organisatie van allerhande activiteiten en evenementen (o.a. uitnodigingen, planning, onthaal, catering)
- Planning van vergaderingen
- Boekhoudkundige verwerking van facturen (in nauwe samenwerking met het boekhoudkantoor)
- Opvolging van facturatie en betalingen
- Actueel houden van databases
- Bestellen en beheer van de stock
- Praktische uitvoering van een aantal aspecten van de communicatie, bv. actualiseren van sociale media en website, klaarmaken van brievenervaring1-3 jaarjouw aanbod- Je bent een administratieve duizendpoot, je voelt je thuis in de vele domeinen van de administratie en de financiën van de organisatie
- Behaald diploma Office Management/ervaring in een gelijkaardige functie
- Zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis Nederlands
- Goede kennis van de courante software pakketten (MS Office)
- Je kijkt vooruit en weet zo problemen te voorkomen; als er zich toch iets voordoet, zoek en vind je snel een oplossing
- Je neemt initiatief en brengt ideeën aan
- Je bent niet snel van de wijs te brengen en je vindt snel je weg in een nieuwe materie
- Je bent een plantrekker, je hebt genoeg aan een korte briefing om aan de slag te gaan
- Je werkt efficiënt en gestructureerd
- Je bent vriendelijk en klantgericht
- Je bent loyaal en discreet
- Je werkt graag in teamverband, met je sterke communicatievaardigheden en mensgerichtheid weet je je collega''s te ontzorgenopleiding
  • Algemeen secundair onderwijs
  • Professionele bachelor
ons aanbod- Onmiddellijke vaste indienstname (geen interimperiode)
- 2 dagen per week telewerk, een GSM en laptop, vergoeding woon-werkverkeer of abonnement openbaar vervoer, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering & uiteraard een interessant loon.
- Bedrijf vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Kom je met de fiets, dan betalen ze je een fietsvergoeding. Kom je met de auto, dan betalen ze jouw parkeerkosten.bedrijfsprofielDit bedrijf is actief in de installatie van zonnepanelen, voornamelijk voor sociale woningbouw.Dit bedrijf is actief in de installatie van zonnepanelen, voornamelijk voor sociale woningbouw.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.KKkris, kirsten, joycevacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad