
Administration Officer Training
- Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Kostenbewuste Planning: Je stelt een kostenbewuste planning op, houdt hierbij rekening met de behoeften van de klant, de ingeschreven cursisten en de beschikbare lesgevers. Dit met als doel een een efficiënte en rendabele planning te maken.
- Aanspreekpunt: Je bent het aanspreekpunt voor de klant, cursist en G4S
- Inschrijvingen Opvolgen: Je volgt de inschrijvingen voor de verschillende safety trainingen op, inclusief het opvolgen eventuele toegangsdocumenten en attesten. Je signaleert tijdig als opleidingen geannuleerd moeten worden.
- Ondersteuning: Je ondersteunt de projectleider en coördinator van de safety trainingen.
- Materiaalbeheer: Je ondersteunt bij het beheer van het materiaal dat nodig is voor de safety trainingen.
- Audits: Je speelt een rol bij de ondersteuning van interne en externe audits.
- Je beschikt over een dynamische persoonlijkheid.
- Je bent communicatief, stressbestendig en kan omgaan met de nodige flexibiliteit.
- Je ben klantgericht en houdt ervan in contact te staan met onze klanten.
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, kennis van een goede kennis van het frans.
- Een klantgerichte mindset
- Bij voorkeur een eerste ervaing met planning
- Een zeer goede kennis van het NL en Frans
- Service gericht
- Pro-actief
- Administratief sterk
- Nauwkeurig
- Omgaan met deadlines
- Multitasken
- Stressbestendig
in deze job
- Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Een collegiale en professionele werkomgeving.
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden met maaltijdcheques, maandelijkse netto vergoeding, 6 ADV dagen.
- Je werkt afwisselend 50% in Wommelgem en 50% in Asse.