
Office coördinator | Boekhoudkantoor
- Gentbrugge, Oost-Vlaanderen Gent, Oost-Vlaanderen
- € 2.200-3.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Het kloppend hart van de organisatie: Je bent de eerste lijn voor al onze cliënten, zowel telefonisch als per mail. Je beantwoordt vragen en zorgt ervoor dat ze bij de juiste contactpersoon terechtkomen.
- Strakke planning en overzicht: Jij bent de spil in de opvolging van dossiers. Je plant taken voor collega's in met onze kantoorbeheersoftware (Admin-IS), waarbij je rekening houdt met hun expertise en capaciteit, en je bewaakt nauwgezet de deadlines.
- Verbeteren en stroomlijnen: Je brengt onze interne processen in kaart en stelt optimalisaties voor. Op termijn implementeer je zelfs nieuwe tools om de opvolging van taken te stroomlijnen.
- Een onmisbare rechterhand: Je werkt nauw samen met de bestuurder en zorgt dat alle meetings met cliënten vlekkeloos verlopen, van de uitnodigingen tot de voorbereiding van de bespreekpunten.
- Administratief talent: Je beheert de administratie van A tot Z, inclusief het aanmaken van nieuwe cliënten, het coderen van documenten en het archiveren. Daarnaast ondersteun je de personeelsverantwoordelijke bij het onboarden van nieuwe collega's en de opvolging van sociale documenten.
- Leiding geven met flair: Je stuurt collega's bij in hun planning, rekening houdende met deadlines met een vastberaden aanpak, nodige empathie en gevoel voor humor.
- Diploma Officemanagement met banaba accountancy of Diploma Accountanty met banaba Officemagement;
- Je bent een people person die verbindende communicatie uitdraagt;
- Sterke uitblinker in organisatie, communicatie en multitasking;
- Het is voor jou geen opgave om een helikopterview te behouden;
- Mee met de laatste digitale trends en de nieuwste accountancytools intrigeren je en ook Office heeft geen geheimen voor jou;
- Een optimale dienstverlening is voor jou de sleutel, dit gaat makkelijk door jouw klantgerichtheid;
- Proactief, oplossingsgericht, stressbestendig;
- Coachend motiveren, da's makkie voor jou!
- Je komt terecht in een bedrijf actief in accountancy met familiale sfeer!
- Je vast contract ligt alvast naar jou te blinken na een succesvolle interimperiode
- Aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen? Graag! Denk maar aan maaltijdcheques van €6/gewerkte dag, woon- werkverkeer, hospitalisatieverzekering en opleidingsbudget van €350 bij een vast contract;
- Interne en externe opleidingen;
- Maandelijkse verjaardagslunch of iets anders te vieren? Wij maken er alvast graag werk van!
- Een uitdagende functie in een gerenommeerd kantoor!
- Een vast team van zo'n 15 collega's en een aangename en familiale werkomgeving met dagelijks vers fruit, samen lunchen, zomerse ijsjes.