Job | Tweetalige Customer Service Officer | Brussel

DKV

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 6 uren geleden
Op zoek naar een nieuwe job binnen onze verschillende teams in customer service? Dan ben je hier aan het goede eind.Sluit je aan bij ons dynamische en toegewijde team!Ben je klaar om het verschil te maken in het leven van mensen? Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Customer Service Officer om onze organisatie te versterken: een gezondheidszorgverzekeraar waar collegialiteit, goed humeur en professionaliteit onze kernwaarden zijn!Als Customer Service Officer ben je de warme stem van ons bedrijf. Je rol is essentieel om onze klanten te begeleiden in momenten die moeilijk voor hen kunnen zijn.Dankzij jouw aandachtige luistervaardigheden en empathie ben je niet alleen een agent, maar een echte steun voor degenen die geïnformeerd, gerustgesteld en begeleid moeten worden.Wat je zult doen:
  • Klanten en makelaars enthousiast en professioneel verwelkomen via de telefoon.
  • Nauwkeurige informatie verstrekken over onze producten en diensten.
  • Actief luisteren naar de behoeften van klanten en passende oplossingen bieden.
  • Een vertrouwensband en nabijheid creëren met onze klanten.
  • Nauw samenwerken met een divers team, kennis en ervaringen delen om steeds meer te excelleren in klanttevredenheid.
Gezocht profiel:
  • Perfecte beheersing van het Frans en het Nederlands; beheersing van het Engels is een pluspunt.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Analytisch denkvermogen om de ins en outs van een dossier te begrijpen.
  • Vermogen om stress te beheersen en constant efficiënt te blijven in delicate situaties.
  • Teamgeest en een positieve houding, met een uitgesproken smaak voor samenwerking.
  • Een echt verlangen om te helpen en de verwachtingen van klanten te overtreffen.
  • Leergierig en permanent nieuwsgierig zijn.
  • Een eerste ervaring in klantendienst is een pluspunt, maar wat vooral telt, is je motivatie en empathie!
Waarom bij ons komen werken:
  • Een vriendelijke werkomgeving waar een goede sfeer heerst.
  • Een zorgzaam team dat klaar staat om te delen en samen te leren.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden in een voortdurend evoluerende sector.
  • De voldoening te weten dat je mensen dagelijks helpt door naar hen te luisteren, hen te begeleiden doorheen onze procedures en door te voldoen aan hun behoeften.
Als je klaar bent om deze uitdaging aan te gaan en om deel uit te maken van een team dat voor iedereen zorgt, klik op « Solliciteren »We kijken ernaar uit je te ontmoeten en samen een toekomst op te bouwen waarin onze klanten zich sereen en gesteund voelen!Wil je met ons meegroeien?Bij DKV bieden we je een gevarieerde job met doorgroeimogelijkheden (dankzij opleidingen, coaching, groeiprojecten en interne mobiliteit) en dit op een toplocatie in hartje Brussel.Naast een competitief brutosalaris bieden we een uitgebreid standaardpakket aan extralegale voordelen zoals:
  • verzekeringspakket (hospitalisatie, ambulante verzekering, inkomensgarantie, pensioenplan)
  • een eindejaarspremie, collectieve bedrijfspremie
  • maaltijd- en ecocheques
  • internet- en thuiswerkvergoeding
Bovendien kun je rekenen op een aantrekkelijke verlofregeling (tot 31 dagen), en de mogelijkheid om tot drie dagen per week thuis te werken. Deze manier van hybride werken garandeert je een goede balans tussen werk en privé.Wij zijn een werkgever die gelijke kansen biedt. Alle aspecten van tewerkstelling zijn uitsluitend gebaseerd op prestaties, bekwaamheid, gedrag of de behoeften van de onderneming. Als je enige ondersteuning nodig hebt voor toegang tot onze gebouwen, dan raden wij je aan ons daarvan op de hoogte te stellen op het moment van jouw sollicitatie, zodat wij de nodige redelijke aanpassingen kunnen doorvoeren om je tijdens jouw wervingstraject te ondersteunen.

DKV