
Backoffice medewerker
- Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Plaatsen van bestellingen bij leveranciers.
- Eerste ondersteuning bij vragen/opmerkingen.
- Verwerken van bestellingen van het Sales team.
- Het aanvragen & opvolgen van elektriciteitskeuringen.
- Het aanspreekpunt voor onze klanten voor hun after sales-vragen.
- Ondersteunen in de verwerking van bestellingen, komende van raamovereenkomsten.
- Inrichting van klantenaccounts, laadpunten & laadpassen in de Radius Charge software.
- Toezicht houden op de toepassing van operationele processen & feedback geven op eventuele verbeterpunten.
- Op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van EV-technologie & oplaadinfrastructuur.
- Samenwerken met andere divisies zorgt voor een onvergetelijke klantenervaring, waardoor Radius dient als one-stop-shop voor alle mobiliteits- & connectiviteitsoplossingen.
- Kennis MS Office
- Een goed commercieel gevoel
- Interesse in innovatie & technologie
- Sterke talenkennis: Frans + Engels + Nederlands
- Minstens een werkervaring in een administratieve rol
- Sterke communicatieve & interpersoonlijke vaardigheden
- Goede vaardigheden op het gebied van organisatie & tijdsbeheer
- Ervaring in klachtenbehandeling is een plus, maar helemaal geen must
- Ervaring in de EV of mobiliteitssector is een plus, maar helemaal geen must
- Bekwaamheid in gegevensanalyse + rapportage, met aandacht voor detail
- Het vermogen om zelfstandig & in teamverband te werken op kantoor in een open omgeving
- Bereidheid om op de hoogte te blijven van trends in de sector & technologische vooruitgang in de EV-sector
- Vast contract
- Sterke verloning & extralegale voordelen
- Vakantiegeld, 13de maand & een levensverzekering na 6 maanden in dienst
- Verschillende mogelijkheden om jouw carrière intern/extern te ontwikkelen
- Jaarlijkse internationale incentive trips voor top performers (Mallorca, Rome…)
- Leuke kantooruren: 8u30 - 17u (vrijdag tot 16u) --> ideaal voor een fijne work-life balance & hierdoor bouw je 20 vakantiedagen & 6 extra ADV-dagen op