Payroll Assistant
Bright Plus
- Wilrijk, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je draagt mee de verantwoordelijkheid over de maandelijkse payroll.
- Je zorgt voor de uitbetaling van voorschotten en lonen.
- Je zorgt voor de administratieve opvolging van personeelsdossiers, onder andere: sociale documenten, thematische verloven, bedrijfswagens, aansluiten verzekeringen.
- Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers en probeert hen zo goed mogelijk wegwijs te maken en te helpen.
- Je staat in voor de opmaak van contracten en je brengt administratief het nodige in orde voor de opstart van een nieuwe collega.
- Ook breng je het nodige in orde bij een uitdiensttreding.
- Je ondersteunt administratief waar nodig.
- Je hebt een Bachelordiploma in een HR-richting op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt een vlekkeloze kennis van het Nederlands. Daarnaast beschik je ook over een basiskennis van het Frans.
- Je vindt het fijn om te werken in een deskundig team waarin overleg centraal staat en waar je ook je eigen accenten kan leggen.
- Je gaat gestructureerd te werk en hebt aandacht voor details. Dit is cruciaal in een job binnen Payroll.