
Office Assistant / administratief medewerker - Wetteren - M/V/X
- Wetteren, Oost-Vlaanderen
- € 39.600-42.000 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Je beheert inkomende en uitgaande telefoons en zorgt voor een vlotte communicatie met klanten, leveranciers en collega's.
- Je verwerkt de inkomende en uitgaande post en volgt de algemene mailbox op.
- Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van bezoekers en leveranciers.
- Je beheert de kantoorvoorraden en plaatst bestellingen indien nodig.
- Je ondersteunt bij facturatie en administratie van inkomende en uitgaande facturen.
- Je organiseert interne bedrijfsactiviteiten zoals personeelsmomenten en teamuitjes.
- Je digitaliseert en archiveert documenten in het document management systeem (DMS).
- Je ondersteunt sporadisch de communicatieverantwoordelijke bij het plaatsen van korte updates op sociale media (vb. bedrijfsactiviteit of personeelsnieuws).
- Je hebt reeds een eerste relevante ervaring in een administratieve of onthaalfunctie.
- Je werkt vlot met MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels en sterke basis Frans.
- Je bent klantgericht, nauwkeurig en werkt gestructureerd.
- Je hebt een positieve en proactieve houding en houdt van afwisseling in je taken.
- Een voltijdse tewerkstelling van 40 uur per week met vast uurrooster en 12 ADV-dagen.
- Een afwisselende functie met ruimte voor initiatief in een familiale en stabiele werkomgeving.
- Doorgroeimogelijkheden op termijn en ondersteuning bij je professionele ontwikkeling.
- Marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen.
- Vakantie deels vrij te kiezen (gedeeltelijk collectieve sluiting)
- Regelmatige teamactiviteiten, personeelsmomenten en een fijne sfeer op kantoor.