
Ervaren Customer Care Medewerker // Hartje Antwerpen
- Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
✔️ Klanten professioneel adviseren en overtuigen met jouw commerciële flair
✔️ Oplossen van problemen met een klantgerichte en empathische aanpak
✔️ Administratieve opvolging en nauwkeurige verwerking van klantgegevens, afspraken inboeken via verschillende systemen, ervaring met 2 schermen te werken
✔️ Actief meedenken over verbeteringen in de serviceErvaring in sales is een must – je weet hoe je klanten overtuigt!
Sterk commercieel inzicht en resultaatgericht denken
Aangename en duidelijke telefoonstem
Empathisch vermogen en klantgerichtheid
Mooi en creatief taalgebruik (Algemeen Nederlands)
Zelfstandig kunnen werken en oplossingsgericht denken
Maturiteit en verantwoordelijkheidsgevoel
Goede computervaardigheden en vlotte administratie
Perfect tweetalig Nederlands/Frans (mondeling én schriftelijk)
Stressbestendig en flexibel in een dynamische omgeving Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...). Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen. Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...). De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...). De klant informeren over de kenmerken van de producten De klant adviseren bij zijn keuze. De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren. Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)✔️ Een kleinschalig telemarketingbureau/callcenter✔️ Een gemotiveerd en aangenaam team✔️ Persoonlijke coaching✔️ Baremaverloning✔️ Werkuren: Maandag – vrijdag, 9u – 17u (fulltime)