
Stage - Learning & Development - Bachelor/Master
- Brussel
- Training
- Voltijds
- De noden verzamelen om het programma van de “maand van de klantgerichtheid 2026” op te stellen, in overleg met de business, de medewerkers en op basis van de evaluaties van de “Maand van de klantgerichtheid 2025”
- Interne experten en externe leveranciers contacteren om het programma samen te stellen
- De kick-offvergadering organiseren en begeleiden met alle betrokkenen.
- Een samenhangend, verrijkend en aantrekkelijk opleidingsprogramma samenstellen voor alle medewerkers
- Zorgen voor een didactische aanpak die aangepast is aan de doelgroep en de inhoud
- De opleidingsaanbiedingen vergelijken en bijdragen aan de keuze voor de L&D Specialist.
- Opleidingen toevoegen aan de SuccessFactors-catalogus
- Het visuele ontwerp van het aanbod maken met behulp van de software Genially.
- De communicatie voorbereiden.
- Het L&D-departement ondersteunen bij administratieve activiteiten.
- Een promotievideo maken.
- De impact van de opleidingen monitoren ten opzichte van de verwachtingen en doelstellingen, de resultaten van de evaluaties analyseren en indien nodig aanpassingen voorstellen om continue verbetering van de inhoud en methodologie te garanderen.
- Je zit in het laatste jaar van je bachelor of master communicatie, marketing, HR of een gelijkwaardige opleiding.
- Of je volgt momenteel een opleiding voor volwassenen in een gespecialiseerd opleidingscentrum.
- Je bent communicatief en proactief.
- Je bent georganiseerd en nauwkeurig.
- Je hebt een goede kennis van het Frans.
- Je hebt affiniteit met grafische tools.
- Je begrijpt dat veiligheid onze hoogste prioriteit is en je werkt met nauwkeurigheid en precisie.
- Solliciteer online
- Wij nemen contact met je op
- Verkennend gesprek
- Welkom bij Infrabel!
- Na een geslaagde stage kans op een job