
Management Assistent
- Zemst, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- Het contacteren van leveranciers/servicedienst en bevragen van beschikbaarheden
- Het inplannen van de herstellingen
- Het financieel afhandelen van de facturen
- Je behaalde een bachelordiploma of hebt ervaring binnen een allround administratieve job.
- Kennis in de vastgoedwereld is zeker geen must. Veel belangrijker is jouw goesting om er elke dag voor te gaan. De rest leer je bij ons on-the-job.
- Je bent communicatief, leergierig en houdt van een dynamische werkomgeving.
- Je werkt zelfstandig, proactief, servicegericht en ben sterk in time management.
- De administratieve duizendpoot in jou houdt ervan efficiënt te werken en steeds de puntjes op de i te zetten.
- Je hebt aan twee woorden genoeg om te begrijpen wat verwacht wordt en kan snel schakelen.
- Je kan vlot werken met het MS Office pakket.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en kan je uitdrukken in het Frans en Engels.
- Je ontvangt een competitief brutoloon, aangevuld met nog extra voordelen zoals groepsverzekering, premies,...
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag.
- 20 wettelijke vakantiedagen (op basis van de geleverde prestaties en tewerkstellingspercentage) aangevuld met extra bijkomende verlofdagen.
- Flexibele arbeidstijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
- Werken in een internationale omgeving met de nodige stabiliteit en zekerheid.
- De mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen.