Adviseur organisatieontwikkeling en beleidsplanning
Gemeente Tremelo
- Tremelo, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- opvolging en evaluatie van het strategisch beleid (opvolging van de beleidsrapportering, coördineren van de input van gegevens en rapportering door diensten, bewaken van eenheid in de rapportering)
- projectmatig werken (opzetten of meewerken aan organisatiebrede projecten, coördineren van projectmatig werken binnen de organisatie)
- analyseren en optimaliseren van de processen in de organisatie
- mee opzetten van een systeem van organisatiebeheer zodat er inzicht is in de sterktes en verbeterpunten van de organisatie
- interne en externe communicatie (instaan voor een open interne communicatie, zorgen dat iedereen toegang heeft tot de informatie die noodzakelijk is om zijn taak optimaal te kunnen realiseren,
- instaan voor een open externe communicatie, verzorgen van de communiatiestroom naar de burger, externen en andere belanghebbenden)
- Je bent in het bezit van een masterdiploma met 5 jaar relevante ervaring, liefst binnen een lokaal bestuur.
- Je gaat op een respectvolle en open manier om met anderen.
- Je bent op de hoogte van relevante wet- en regelgeving en bent in staat om zelfstandig te werken aan doorsnee opdrachten met een normale moeilijkheidsgraad.
- Je hebt een diepgaande kennis en expertise over organisatiebeheer in een lokaal bestuur.
- Je werkt autonoom, maar ook teamgericht.
- Je hecht veel belang aan integriteit.
- Je kan goed omgaan met verandering.
- Je bent in staat om conceptueel te denken.
- Je hebt een sterk probleemoplossend vermogen en kan processen en procedures vormgeven.
- De toepassing van regeringsbeslissingen controleren en evalueren (enquête, audit, werkgroepen, …)
- De directies van een ministerie of een administratie coördineren De activiteiten verdelen onder de dienstverantwoordelijken
- De visie en strategische doelstellingen van de actieprogramma's van de overheid uitwerken
- Acties voor het ontwikkelen en opvolgen van een project organiseren en uitvoeren
- Actieprogramma's toepassen op regionaal of lokaal niveau of bij overheidsinstellingen
- Plannen en organiseren
- Verantwoordelijkheid
- Inleving
- Samenwerken
- Flexibiliteit
- Richting geven
- Communiceren
- Een boeiende en afwisselende functie in een organisatie in beweging met ruime (persoonlijke) ontwikkelingsmogelijkheden
- Contract van onbepaalde duur
- Weddeschaal A4a – A4b
- Je kan 15 jaar anciënniteit uit de privésector meenemen
- Anciënniteit uit de openbare sector wordt volledig overgenomen
- Er wordt een wervingsreserve aangelegd van 2 jaar (+ 2 jaar verlengbaar)
- 5 jaar anciënniteit: 5.049.31 euro
- 10 jaar anciënniteit: 5.862,85 euro
- 15 jaar anciënniteit: 6.393,43 euro
- 24 jaar anciënniteit: 7.092,02 euro
- Glijdende werkuren (zonder stamtijden)
- Thuiswerk met vergoeding (twee dagen thuiswerk/week)
- Extra legale vakantiedagen (11 dagen – in totaal minstens 31 vakantiedagen)
- Leeftijdsdagen (35 jaar +1, 40 jaar +1, 45 jaar +1, 50 jaar +1 – in totaal maximum 35 vakantiedagen)
- 14 feestdagen
- Vakantieregeling openbare sector (betaalde vakantie vanaf datum indiensttreding)
- Groepsverzekering 3% op brutojaarwedde (tweede pensioenpijler)
- Individuele hospitalisatieverzekering (Ethias)
- Hospitalisatieverzekering voor familie (mits betaling premie)
- Mogelijkheid tot fietsleasing
- Vergoeding openbaar vervoer
- Fietsvergoeding woon-werk (0,36 euro/km)
- Vergoeding kilometers, parking en openbaar vervoer bij dienstreizen
- Maaltijdscheques (8 euro per 7,6 u, eigen bijdrage is 1,09 euro)
- Ecocheques (220 euro per jaar voor een voltijdse medewerker)
- Cadeaucheques lokale handelaars Tremelo (40 euro per jaar voor een voltijdse medewerker)
- Geboortepremie (50 euro)
- Huwelijkspremie (75 euro)
- Pensioenpremie (max. 35 euro per dienstjaar met een minimum van 105 euro en een maximum van 250 euro)
- GSD-V (allerhande premies, tussenkomst medische kosten, goedkoper op vakantie met Pollen …)
- Pluspaskaart
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.