Customer service medewerker | Merchtem

Adecco

  • Merchtem, Vlaams Brabant
  • Vast
  • Voltijds
  • 18 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Als customer service medewerker in een internationaal bedrijf omvat jouw takenpakket het volledige proces van intake en opvolging van offerte-aanvragen, inclusief order-input en -opvolging tot aan transport. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het registreren van claims en het bieden van een oplossingsgerichte aanpak. Je verzorgt ook de facturatie en ondersteunt bij het opvolgen van betalingen, terwijl je zowel intern als extern oplossingen biedt bij vragen. Tot slot werk je nauw samen met interne diensten zoals aankoop en magazijn om een soepele operationele samenwerking te waarborgen.Profiel - Je bent een kei in administratie
- Je bent commercieel ingesteld
- Je beschikt over een zeer goede talenkennis Nederlands en Frans en een goede basiskennis Engels
- Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt, maar zeker geen vereiste. Enthousiaste nieuwkomers zijn zeker welkom!
- Je werkt zelfstandig, georganiseerd en gestructureerd in teamverband
- Je hebt kennis van MS OfficeAanbod Je komt terecht in een stabiele, mensgerichte en flexibele werkomgeving. Je krijgt de mogelijkheid om mee te werken aan de optimalisatie van onze customer service dienst, waarbij ze initiatief en enthousiasme erg waarderen. Ze bieden een marktconform salaris op basis van je ervaring en competenties, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en meer. Na een inwerkperiode en in samenspraak is er ook de mogelijkheid tot thuiswerken.Interesse? Solliciteer dan online door te klikken op de knop “solliciteer”. Toch liever zelf contact opnemen? Bel ons dan op het nummer 02/453.20.49 of stuur je C.V. naar asse.160@adecco.be

Adecco