
Customer Support Officer Gent
- Brussel
- Contract
- Voltijds
- Je helpt onze (KMO) klanten verder door hen de juiste informatie te geven over onze producten, diensten en de wijziging van de energiemarktcondities. Je beantwoordt hun vragen over onze facturen en hun aansluitings- en verhuisaanvragen.
- Daarnaast ondersteun je de sales agenten door offertes op te maken voor hun potentiële klanten of het opmaken van rapporten voor bestaande klanten.
- Je werkt in een team met een 4-tal collega’s en jullie gezamenlijk doel is om de klanten aan Engie te binden en hen de béste dienstverlening te geven op elk moment dat ze met Engie in contact komen.
- Je neemt actief deel aan teamvergaderingen, brengt zelf ideeën naar voor over hoe de klantendienst haar werkmethodes en klantencontacten nog kan verbeteren en draagt bij aan het uitvoeren van concrete projecten.
- Je rapporteert in deze functie aan de coach van customer service.
- Je hebt een bachelordiploma of hebt al enige ervaring opgedaan in een klantgerichte omgeving
- Je houdt ervan om het nodige opzoekwerk te verrichten om een problemen op te lossen
- Je houdt ervan om mensen duidelijk te woord te staan via telefoon en e-mail.
- Je kan vlot overweg met MS Office toepassingen.
- Een tijdelijk contract van 6 maand met mogelijkheid tot verlenging.
- Een 6-koppig team dat samenwerkt, elkaar helpt en samen successen viert.
- Een job waarbij je in een markt vol transitie heel veel leert en jezelf blijft ontwikkelen.
- Een brede waaier van opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
- Een gezond evenwicht tussen werk en privé dankzij een flexibel uurrooster en 3 dagen thuiswerk.
- Een comfortabele en vernieuwde werkplek, goed bereikbaar dankzij de ligging aan het Gent-Sint-Pietersstation.
- Een competitief salaris aangevuld met tal van voordelen
- Een ruim aanbod van formele en informele netwerken, o.a. dankzij ENGIE, de internationale nutsgroep waarvan we deel uitmaken
Student.be
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.