
Customer Service Medewerker Export
- Deinze, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Beheren van een klantenportefeuille gericht op B2B klanten in verschillende landen, met een sterke focus op export en Duitsland.
- Eerste aanspreekpunt zijn voor klanten én accountmanagers binnen jouw portefeuille.
- Beantwoorden van klantvragen, zowel schriftelijk als telefonisch.
- Volledige ondersteuning bieden tijdens het bestelproces: opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen, afspraken rond leveringen en retourbeheer.
- Oplossen van klachten en streven naar correcte oplossingen voor alle betrokken partijen.
- Verstrekken van productinformatie aan klanten en actief up-to-date houden van je productkennis.
- Samenwerken met collega's en andere afdelingen om complexe vraagstukken op te lossen.
- Periodiek actualiseren van klantgegevens (masterdata).
- Proactief meedenken over de optimalisatie van klantenserviceprocessen.
- Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
- Sterke communicatieve vaardigheden in Duits, Engels en Nederlands (schriftelijk en mondeling).
- Klantgerichtheid en streven naar klanttevredenheid zijn voor jou vanzelfsprekend.
- Nauwkeurig, georganiseerd en stressbestendig.
- Je houdt van dynamiek en afwisseling in je job.
- Je kan prioriteiten stellen en werkt vlot samen in teamverband.
- Goede kennis van Microsoft Office, vooral Excel.
- Ervaring met de Duitse markt en export is een pluspunt.
- Ervaring met Business Central (Microsoft Dynamics 365 ERP) en EDI is een pluspunt.
- Technische affiniteit is een extra troef.
- Een voltijdse functie met ruimte voor initiatief binnen een snelgroeiende KMO met een hands-on mentaliteit.
- Een no-nonsense bedrijfscultuur met respect voor ieders rol binnen de organisatie.
- Aantrekkelijk salaris afhankelijk van jouw ervaring en competenties.
- Extralegale voordelen zoals:
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Pensioenspaarplan
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.