
Administratief Bediende financieel
- Kontich, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je volgt betalingstermijnen op en beheert de debiteurenportefeuille.
- Je hebt contact met klanten over openstaande betalingen en legt afspraken vast.
- Je verwerkt dagelijks banktransacties in Microsoft Dynamics.
- Je behandelt klachten in samenwerking met after sales en zorgt voor een correcte opvolging.
- Je staat in voor het klassement van boekhoudkundige documenten en het aanmaken van klantgegevens.
- Je hebt een Bachelor-of Masterniveau of gelijkwaardig door ervaring in een boekhoudkundige job. Je hebt ervaring in een administratieve job binnen een financiële context.
- Je werkt nauwkeurig, bent communicatief en kan goed zelfstandig werken.
- Je hebt kennis van Excel en ervaring met MS Dynamics AX is een plus.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis van het Frans.
- Je bent discreet en weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie.
- Een voltijdse of 4/5e tewerkstelling. In een voltijdse tewerkstelling krijg je 1 dag thuiswerk.
- Een competitief loon, aangevuld met maaltijdcheques en andere voordelen. Zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, fietsleasing.
- Een moderne werkplek in Kontich, goed bereikbaar met openbaar vervoer en parkeermogelijkheden in de buurt.
- Een open en collegiale werkomgeving met korte communicatielijnen.
- Ruimte voor zelfstandigheid en initiatief binnen een klein team. Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. trainingen en opleidingen.