Customer Service Advisor

Tempo-Team

  • Diegem, Vlaams Brabant
  • € 2.949 per maand
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Je biedt ondersteuning aan DHL klanten met betrekking tot speciale of onregelmatige zendingen en of
vragen.
Het behandelen en de opvolging van alle pick-up aanvragen van DHL klanten en het DHL netwerk.
Verdeling van de e-mails van de generieke mailboxen naar het juiste departement.
Het verzorgen van klachtenbehandeling. ...Je biedt ondersteuning aan DHL klanten met betrekking tot speciale of onregelmatige zendingen en of
vragen.
Het behandelen en de opvolging van alle pick-up aanvragen van DHL klanten en het DHL netwerk.
Verdeling van de e-mails van de generieke mailboxen naar het juiste departement.
Het verzorgen van klachtenbehandeling.ervaringtaken
  • Vragen beantwoorden
  • Polyvalent administratief werk
  • Bestellingen opvolgen
  • Klanten en prospecten contacteren
jouw aanbod- Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
- Je bent een kei in communicatie
- Je bent graag administratief bezig
- Je houdt ervan om zelfstandig en detailgericht te werken
- Je bent klantgericht
- Je hebt reeds ervaring in de klantendienst sector
- Je hebt een goede PC kennis en een goede kennis van MS office pakket
- Je bent flexibel en kan snel beginnenOns aanbod- Brutomaandloon van € 2948,56
- Optie vast
- Leuke werkomgevingwerken bij dhl express diegemDHL EXPRESS DIEGEMWerklocatieWoluwelaan, 151 1831 Diegem, Vlaams-BrabantAls je de weg niet kent, is het lang zoeken naar een job die je nog in beweging brengt. Bij DHL liggen
uitstekende kansen voor het grijpen. In een dynamische sector met een informele sfeer. En dan die
doorgroeimogelijkheden. Voor wie gezond verstand heeft en dat gebruikt.Als je de weg niet kent, is het lang zoeken naar een job die je nog in beweging brengt. Bij DHL liggen
uitstekende kansen voor het grijpen. In een dynamische sector met een informele sfeer. En dan die
doorgroeimogelijkheden. Voor wie gezond verstand heeft en dat gebruikt.Het sollicitatieprocesBenieuwd hoe het sollicitatieproces verloopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5Je solliciteertYess! Je hebt een job gevonden die bij je past! Solliciteer snel met je My Jobspace-account en motiveer waarom jij de perfecte kandidaat bent.2 van 5We nemen contact met je op!We bevestigen jouw sollicitatie per mail. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan met jouw sollicitatie. We bekijken snel of je sollicitatie voldoet aan de eisen van de vacature.3 van 5Je komt in aanmerking voor de job!Als je sollicitatie in aanmerking komt, nemen we snel contact met je op. We overlopen samen je cv en bespreken de volgende stappen. (Een gesprek, testings, een rondleiding...)4 van 5We bespreken je kandidatuur met de klantWe bespreken jouw sollicitatie en cv met onze klant en geven aan waarom wij jou de perfecte kandidaat vinden. Zodra de klant zijn goedkeuring geeft, brengen we jou snel het goede nieuws.5 van 5Proficiat! Je hebt de job.Zijn de klant en jij zelf enthousiast? Yes! Dan is het tijd om je contract te tekenen. Gefeliciteerd! We bereiden je hierna goed voor op je eerste werkdag.Neem contact met ons opVragen? Neem contact met ons op.dhl@tempo-team.beGerelateerde jobs
  • Sint-Gillis, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
Als Customer Service Agent bied je telefonische ondersteuning aan de gebruikers van de informaticatoepassingen die ter beschikking gesteld worden aan de burgers en ondernemningen. (sector van de sociale zekerheid en andere openbare instellingen) Je verwerkt zowel de technische als de administratieve vragen. Je informeert en adviseert je klant en lost hun problemen op. Je maakt een dossier op voor elke verwerkte oproep.Gepubliceerd 20 maart 2024Als Customer Service Agent bied je telefonische ondersteuning aan de gebruikers van de informaticatoepassingen die ter beschikking gesteld worden aan de burgers en ondernemningen. (sector van de sociale zekerheid en andere openbare instellingen) Je verwerkt zowel de technische als de administratieve vragen. Je informeert en adviseert je klant en lost hun problemen op. Je maakt een dossier op voor elke verwerkte oproep.
  • Brussel 21, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Vast
  • €2,250 per maand
Wat is het takenpakket als customer service medewerker voor onze bank? Je zal het aanspreekpunt zijn voor zowel professionele als particuliere klanten. Je helpt hen met vragen over rekeningen, betalingsverkeer, kredietkaarten, bankkaarten, bankapp, vragen over vermoeden van fraude, enz. Dit doe je zowel via telefoon, e-mail als chat. Jij ziet commerciële opportuniteiten en informeert klanten over een dienst of product die past bij hun noden. Je geeft ook lGepubliceerd 14 maart 2024Wat is het takenpakket als customer service medewerker voor onze bank? Je zal het aanspreekpunt zijn voor zowel professionele als particuliere klanten. Je helpt hen met vragen over rekeningen, betalingsverkeer, kredietkaarten, bankkaarten, bankapp, vragen over vermoeden van fraude, enz. Dit doe je zowel via telefoon, e-mail als chat. Jij ziet commerciële opportuniteiten en informeert klanten over een dienst of product die past bij hun noden. Je geeft ook l
  • Brussel 21, Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Vast
  • €2,250 per maand
Wat is het takenpakket als bediende customer service voor onze bank? Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele als particuliere klanten. Je helpt hen met vragen over rekeningen, betalingsverkeer, kredietkaarten, bankkaarten, bankapp, vragen over vermoeden van fraude, enz. Dit doe je zowel via telefoon, e-mail als chat. Jij ziet als bediende customer service commerciële opportuniteiten en informeert klanten over een dienst of product die paGepubliceerd 27 februari 2024Wat is het takenpakket als bediende customer service voor onze bank? Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele als particuliere klanten. Je helpt hen met vragen over rekeningen, betalingsverkeer, kredietkaarten, bankkaarten, bankapp, vragen over vermoeden van fraude, enz. Dit doe je zowel via telefoon, e-mail als chat. Jij ziet als bediende customer service commerciële opportuniteiten en informeert klanten over een dienst of product die paJobs per mailSnel en makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wil? Dat kan met de Tempo-Team Job Agent!E-mailadres*FrequentieVerzendenIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van Job Agent-mails..Je Job Agent werd succesvol aangemaakt.Jouw motivatieSolliciteerContracttypeContracttypeJobs per sectorJobs per sectorContacteer onsContacteer onsMy JobspaceMy JobspaceTempo-TeamOp zoek naar tijdelijk werk als interim of een vast contract? Of zoek je de beste studentenjobs of een flexijob? Of je nu net van de schoolbanken komt of al heel veel ervaring hebt, wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de uitdaging te vinden die bij je past.Tempo-Team nv (BTW BE0428.327.551), Tempo-Team at Home nv (BTW BE0467.127.056), Tempo-Team Construct nv (BTW BE0632.585.993) en Tempo-Team Professionals nv (BTW BE0434.480.717), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Tempo-Team