Project & Office medewerker

WaW

  • Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 6 uren geleden
JobomschrijvingBen jij een administratieve duizendpoot die energie krijgt van een drukke, afwisselende werkdag? Hou je van schakelen tussen taken, collega’s ondersteunen en écht het verschil maken in een internationale omgeving? Dan ben jij misschien de Project en Office medewerker die we zoeken!Onze opdrachtgever is een snelgroeiend internationaal bedrijf, actief in de maritieme, industriële en (petro-)chemische sector. Vanuit het kantoor in Antwerpen werk je mee aan innovatieve projecten die bijdragen aan een duurzame toekomst voor de industrie.In deze veelzijdige rol ben jij de steunpilaar van het kantoor. Je ondersteunt de commerciële binnendienst, denkt mee met projecten en springt bij waar nodig. Geen dag is hetzelfde!
  • Je helpt bij het coördineren van projecten: de krijtlijnen mee uitzetten en zorgen dat alle betrokkenen op tijd hun acties uitvoeren.
  • Je helpt bij het uitwerken van offertes en het aanvragen van vergunningen (milieu, batches, …).
  • Je volgt de administratie op bij audits en houdt alle documentatie nauwkeurig bij.
  • Je regelt aanmeldingen en toegangen voor medewerkers op klantlocaties.
  • Je staat klanten te woord over certificaten en administratieve vragen.
  • Je ondersteunt de sales afdeling bij het maken van afspraken bij klanten
  • Je ondersteunt HR bij o.a. car policy, aankoopbeleid en facilitaire zaken.
  • Je vergelijkt leveranciers en optimaliseert bestelprocedures (zoals PBM’s).
Jouw profielWie zoeken wij in deze functie als Project en Office medewerker?
  • Je beschikt bij voorkeur over een Bachelor diploma in een administratieve richting
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring binnen een gevarieerde administratieve functie
  • Je bent een organisator pur sang die blij wordt van een dynamisch takenpakket.
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en klantgericht.
  • Je bent communicatief sterk in het Nederlands én Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je neemt initiatief, denkt mee en lost problemen proactief op.
  • Je werkt zelfstandig, maar bent ook een echte teamspeler.
  • Je hebt ervaring met vergunningen, certificaten of werkte eerder als werfsecretaresse? Dan heb je een streepje voor!
AanbodWaar kan jij op rekenen?
  • Een afwisselende functie in een internationale omgeving met korte communicatielijnen.
  • Veel ruimte voor initiatief en persoonlijke groei.
  • Aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen:
  • firmawagen met tankkaart,
  • gsm,
  • laptop,
  • maaltijdcheques
  • hospitalisatieverzekering.
  • Een warme, betrokken werksfeer met een hecht team.
  • Flexibele werkuren (voltijds) – maar geen thuiswerk, je werkt altijd vanuit het kantoor in Antwerpen.
PS: Een belangrijk deel van de winst die WaW maakt door jou te werk te stellen gaat naar het sociaal project Make it Work. Zo draag je op jouw manier bij aan meer kansen voor moeilijk plaatsbare jongeren.

WaW