HR Administrator

Robert Half

  • Mechelen, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 18 dagen geleden
Robert Half is op zoek naar een HR Administrator voor een bedrijf gelegen in regio Mechelen.Onze klant maakt deel uit van een internationaal bedrijf dat meerdere toonaangevende projecten heeft verwezenlijkt.Om het HR team te versterken zijn wij op zoek naar een HR Administrator die verantwoordelijk is voor de vestigingen in regio Mechelen:
  • Tijdige en nauwkeurige verwerking van alle ontvangen informatie met betrekking tot verloning om een vlotte betaling te waarborgen voor zowel interne medewerkers als uitzendkrachten.
  • Beheren van maaltijdcheques, verzekeringen, geschenken, ..., om ervoor te zorgen dat deze correct en tijdig worden verwerkt.
  • Berekening en invoer van bijzondere uitbetalingen zoals vakantiegeld, 13e maand, bonussen, koopkrachtpremies, indexeringen, …
  • Verlenen van efficiënte en accurate ondersteuning aan medewerkers met betrekking tot personeelsadministratie en het invullen van sociale documenten.
  • Fungeren als contactpersoon voor externe instanties zoals RVA, mutualiteit, arbeidsgeneeskundige dienst, vakbonden, beroepsfederaties, ..., en het beantwoorden van hun vragen om een correcte behandeling van medewerkers te garanderen.
  • Voorzien van standaardrapportage aan het Management over absenteïsme, personeelskosten, overuren, ...
  • Opstellen van waarschuwingsbrieven aan medewerkers die kunnen dienen om exit-dossiers op te bouwen.
  • Beheer van personeelsdossiers.
  • Aangifte doen en opvolgen van arbeidsongevallen.
  • Up-to-date houden van je kennis sociale wetgeving.
  • Participeren in verschillende HR projecten.
De vereiste kwalificaties voor deze functie zijn:
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring binnen Payroll.
  • Je beschikt over een goede kennis van de sociale wetgeving.
  • Je hebt een vlotte kennis Nederlands en Frans en goed Engels.
  • Je hebt ervaring met Eblox HR en Navision. Kennis van Business Central is een pluspunt.
  • Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail.
  • Je bent klantvriendelijk en positief ingesteld.
Het betreft een voltijdse tewerkstelling bij een flexibele werkgever met glijdende werkuren en een thuiswerk policy. Mogelijkheid tot 4/5de.Je kan rekenen op een aantrekkelijk loonpakket met verschillende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, adv-dagen, verzekeringspakket, internetvergoeding, gsm, …Bent u geïnteresseerd in deze functie of had u graag meer informatie gewenst? Solliciteer vandaag nog met vermelding van referentie n° 06520-0012946826.Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op .

Robert Half

Gelijkaardige jobs

  • HR Administrator

    PostNL Belgie

    • Mechelen, Antwerpen
    HR Administrator Als HR Administrator speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze HR-afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van personeelsdossiers, het co…
    • 24 dagen geleden
  • HR Manager

    HR Talents

    • Mechelen, Antwerpen
    Onze opdrachtgever is een KMO in volle expansie, gevestigd in Mechelen. Jobomschrijving Als HR Manager heb je zowel operationele als strategische verantwoordelijkheden. Vanwege…
    • 2 maanden geleden

    Bekijk vergelijkbare jobs: