
Administratief medewerker - familiale KMO
- Antwerpen
- € 36.000-48.000 per jaar
- Vast
- Voltijds
- Volledige administratieve opvolging van de benzinestations van A tot Z
- Verwerking van de planning en leveringen naar de stations
- Dagelijkse en wekelijkse facturatie, op basis van verkoopdata en voorraadcontroles
- Verwerking van dagrapporten (shop- en brandstofverkopen)
- Administratieve opvolging van ritten: aanmaken, doorsturen en afmelden van chauffeursopdrachten
- Contactpunt voor klanten met betrekking tot tankkaarten, leveringen en administratie
- Mee opvolgen van maandelijkse stockmetingen
- Prijsverwerking en -controle in zowel Excel als sectorspecifieke software
- Je beschikt over een bachelordiploma of minstens 2 jaar relevante ervaring
- Je werkt vlot met Excel en hebt een sterke affiniteit met cijfers en formules
- Je bent nauwkeurig, betrouwbaar en houdt van een job met repeterende elementen
- Goede kennis van Nederlands is vereist; Engels en basiskennis Frans zijn een pluspunt
- Je bent communicatief en kan klanten professioneel te woord staan
- Een voltijds contract van onbepaalde duur (39u/week - zonder thuiswerkoptie)
- Verloning afhankelijk van ervaring en kennis (€2.500 - €3.500 bruto/maand)
- Maaltijdcheques (€8/dag)
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Een stabiele functie in een familiale werkomgeving met ruimte voor autonomie en verantwoordelijkheid
- Rustige, goed uitgeruste kantoren met parkeergelegenheid