Sales Support // Binnendienst // Klantencontact
Konvert
- Aalst, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je behandelt de aanvragen en problemen van klanten via mail en telefonisch
- Je maakt de diverse orders aan in SAP en beheert het orderboek van jouw klanten
- Je verzorgt de integrale orderadministratie van order tot facturatie
- Ondersteuning bieden van de buitendienst door opmaak van offertes
- Goede debiteuren opvolging en algemene administratie
- Je hebt een BA denkniveau of gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt het begrip klantgerichtheid in de genen.
- Je hebt affiniteit met administratieve taken.
- Je bent zeer goed in de talen NL én FR.
- Grondige kennis van MS Office en werken met SAP is een pluspunt.
- Je bent communicatief, assertief en organisatorisch sterk.
- Leergierig, flexibel en stressbestendig.
- Je bent een echte teamplayer, maar daarnaast kan je ook zelfstandig werken.
- Je komt terecht in een dynamische KMO met korte communicatiekanalen.
- Een afwisselende job in een aangename werkomgeving.
- Aantrekkelijke salarisvoorwaarden met extralegale voorwaarden zoals maaltijdcheques, 12 ADV dagen, 1 home office.