
Logistiek Medewerker
- Izegem, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten voor alle operationele en technische opvolgvragen.
- Je organiseert en plant technische keuringen, onderhoudsbeurten en bandenwissels van voertuigen.
- Je zorgt ervoor dat vervangwagens tijdig geregeld zijn om de mobiliteit van klanten te waarborgen.
- Je volgt schadegevallen, verzekeringsdossiers en pechverhelping administratief op.
- Je verwerkt goedkeuringen en facturen van garages en leveranciers, met oog voor detail en efficiëntie.
- Je werkt nauw samen met zowel de Customer Coordinator als andere collega's op het hoofdkantoor in Machelen.
- Je beschikt over uitstekende administratieve vaardigheden gecombineerd met technische kennis van mechaniek.
- Je hebt bij voorkeur ervaring in de automotive sector, bijvoorbeeld bij een garage.
- Een junior-profiel met de juiste leergierigheid en motivatie komt ook in aanmerking voor deze functie.
- Je hebt een grondige kennis van Nederlands, een goede praktische kennis van Frans, en je kunt je behelpen in het Engels.
- Je bent autonoom in je manier van werken en flexibel in het omgaan met dagelijkse uitdagingen.
- Een aantrekkelijke bruto verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques (€8/dag), groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en tankkaart.
- Een werkregime van 38 uur per week met flexibele standaardkantooruren (8:30-17:00, op vrijdag tot 16:30).
- Recht op 26 verlofdagen (20 wettelijke + 6 extra ADV-dagen).
- Een functie met zelfstandigheid en autonomie in een warme en collegiale werkomgeving.