Verantwoordelijke dienst Vastgoedbeheer

Fonds du logement Bruxelles - Woningfonds Brussel

  • Elsene, Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
Je opdrachtJe maakt deel uit van de directie Vastgoed en bent verantwoordelijk voor de dienst Vastgoedbeheer.Je belangrijkste taak is het leiden van een team van zo’n 15 mensen en het helpen ontwikkelen van een goed patrimoniumbeheer, waarbij je altijd streeft naar een goede dienstverlening aan de klanten.Met je strategische visie kun je anticiperen op de evolutie van het huurpatrimonium, vooral als het gaat om de energietransitie en trends in de sociaaleconomische context en het gewestelijk beleid rond huisvesting.Deze functie brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee voor de toekomstige ontwikkeling van de huuractiviteit, met respect voor de waarden die het Fonds elke dag nastreeft.Je zorgt ervoor dat de gestelde doelen in lijn met de voorschriften worden bereikt, met name door de werkprocessen te optimaliseren en de activiteiten in je sector te begeleiden.Je voert je managementtaken uit en zorgt voor motivatie en betrokkenheid binnen je teams.Je ondersteunt je medewerkers bij het ontwikkelen van hun vaardigheden en bij het beheren van complexe dossiers.Je volgt de productiviteitsindicatoren en zorgt voor de invulling en opvolging van de prestatie-indicatoren (KPI's).Jouw taken:
  • Je coördineert het team om de doelstellingen te bereiken;
  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van het onderhoud en de instandhouding van een gevarieerd patrimonium van huurwoningen, waaronder zowel gebouwen uit het begin van de 20e eeuw als nieuwbouw;
  • Je brengt je expertise in bij het analyseren en oplossen van technische problemen in de gebouwen;
  • Je zorgt ervoor dat de huurleegstand minimaal blijft;
  • Je waakt over de budgetten voor onderhoud en renovaties;
  • Je zorgt voor een goed risicobeheer;
  • Je werkt de organisatorische processen en functieprofielen bij;
  • Je werkt samen met de verantwoordelijken van alle afdelingen aan een gezamenlijke strategie;
  • Je bezorgt verschillende rapportages over de activiteiten van de afdeling.
Je profiel
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in de bouwkunde of gelijkwaardig;
  • Je beschikt over uitstekende leiderschapsvaardigheden;
  • Je kunt je teams aansturen, motiveren en helpen groeien;
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in de bouw en renovatie van woningen en hebt een zeer goede kennis van bouwtechnieken;
  • Je hebt kennis van openbare aanbestedingen;
  • Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je beschikt over een kritisch, analytisch en synthetisch denkvermogen;
  • Je hebt uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en bent klantgericht;
  • Je bent proactief, innovatief en je toont zin voor initiatief;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Frans, een goede kennis van het Nederlands is daarnaast zeker een pluspunt.
Ons aanbod
  • Een voltijdse functie met een contract voor onbepaalde duur (35u/week);
  • Een uitdagende job binnen een dynamisch en gemotiveerd team, in een groeiende organisatie die een belangrijke rol speelt in Brussel;
  • Een job op mensenmaat;
  • Opleidingen;
  • Tal van extralegale voordelen (flexibele werktijden, twee dagen telewerken per week, telewerkvergoeding van 60 EUR netto, maaltijdcheques, ecocheques, 100% vergoeding van kosten voor openbaar vervoer, aanvullende kinderbijslag, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering...).
Spreekt deze functie je aan?Stuur uw sollicitatie vergezeld van een motivatiebrief en curriculum vitae via het sollicitatieformulier hier online

Fonds du logement Bruxelles - Woningfonds Brussel