
Customer Support Nalatenschappen Intake - KBC // Nederlands (& Frans) // start 13/10 // 2600br
- Berchem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je neemt telefonisch contact op met het aanspreekpunt voor de familie van een overleden klant. Tijdens dit gesprek informeer je het aanspreekpunt over de verschillende stappen in het nalatenschapsproces, bijvoorbeeld: informatie over blokkering/schrapping van bankproducten, hoe tegoeden verdeeld moeten worden, hoe facturen kunnen ingediend worden, welke documenten KBC nog nodig heeft, …
- Je neemt allerlei administratieve taken op.
- Je gebruikt hiervoor een vooropgestelde procedure en toepassing.
- Je beantwoord vragen omtrent het nalatenschapsdossier, KBC-producten, etc. op basis van bestaande FAQ’s. Bijkomende informatie die je tijdens dit telefoongesprek krijgt, vul je aan in de toepassing zodat de klant een gepersonaliseerde en correcte informatiebrochure ontvangt.
- Voor niet-courante vragen en problemen val je terug op de dossierbeheerders van KBC.
- Je hebt een bachelor- denkniveau en bent in staat om verbanden te leggen.
- Je kan de essentie uit een vraag halen en deze vertalen naar bestaande procedures.
- Je bent communicatief en klantgericht, je houdt van contacten met klanten en bent empathisch.
- Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
- Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld.
- Je spreekt feilloos Nederlands. Kennis Frans, Engels en/of Duits zijn grote pluspunten!
- Je beschikt over een goede kennis op vlak van computerprogramma’s en internetgebruik. Nieuwe toepassingen krijg je gemakkelijk onder de knie.
- Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
- Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
- Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek.
- Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
- Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.