
CRM & Loyalty Manager
- België
- Vast
- Voltijds
Als CRM & Loyalty Manager ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van strategieën die onze klantrelaties versterken én belonen. Je focust op klantdata, gepersonaliseerde communicatie en loyalty-programma's die échte meerwaarde bieden. Dankzij jouw inspanningen voelen klanten zich begrepen, betrokken en blijven ze loyaal aan ons merk.Wat je gaat doen
- Ontwikkelen van een geïntegreerde CRM- en loyaltystrategie
- Opzetten, beheren en optimaliseren van loyaltyprogramma's
- Segmenteren van doelgroepen en aansturen van gepersonaliseerde klantcommunicatie
- Ontwikkelen van klantreizen en lifecycle campagnes met focus op retentie en herhaalaankopen
- Analyseren van klantdata, gedrag en campagnes om inzichten om te zetten in concrete acties
- Samenwerken met marketing, e-commerce en klantenservice om de klantbeleving te verbeteren
- Maximaal benutten van CRM- en marketing automation tools (zoals Salesforce, HubSpot, Klaviyo, etc;...)ProfilWat wij zoeken
- Ervaring (minimaal 3 jaar) in CRM, loyalty of customer lifecycle management
- Kennis van CRM-systemen en loyaltyplatformen
- Sterk in data-analyse, segmentatie en klantgerichte strategieën
- Creatief én resultaatgericht: je denkt in campagnes én in KPI's
- Ervaring in retail, e-commerce of B2C-marketing is een pré
- Communicatief sterk, zelfstandig en in staat om stakeholders te overtuigenWat wij bieden
- Een sleutelrol in het versterken van klantloyaliteit en -beleving
- Ruimte voor initiatief, innovatie en groei
- Een enthousiast team met een gezamenlijke drive voor klantgerichtheid
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Flexibiliteit in werktijden en mogelijkheid tot (deels) remote werkenKlinkt dit als jouw volgende uitdaging? Solliciteer nu en help ons bouwen aan langdurige klantrelaties en een sterk loyalty programma.CRM & Loyalty Manager
- Ref:BE071265
- Fonction : Account/Key Acc Mgr.
- Secteur : Distribution
- Lieu : Belgium